Oftez stresată, încă uitându-mă în gol.
Ei bine da, am făcut sex cu Lauren. De ce mereu trebuia să fiu atât de idioată? M-am lăsat dusă de val din cauza plăcerii pe care o simțeam când ea mă atingea și săruta.Îmi scutur ușor capul pentru a-mi reveni din gânduri. Aleg din garderoba mea o bluză neagră din latex, le care am băgat-o într-o pereche de jeansi albi.
Îmi iau tocurile negre, paltonul, cheile mașinii și ies din casă, conducând spre locul unde eu și Zayn trebuie să ne vedem.____________________________________
Mă uitam confuză prin cafenea.
Acesta stătea la o masă mai retrasă, cu două milkshake-uri în fața sa.
Părul lui astăzi stătea perfect, corpul său plin de tatuajele care erau la iveală era acoperit cu o bluză albastră care părea foarte scumpă, jeansi negri și teneși care aveau pe ei emblema de la "Luis Vuitton"Zâmbesc ușor și mă îndrept spre masă, el nu mă văzuse pentru că era prea concentrat la telefonul său mobil.
"Bună Zayn!"
Spun eu în timp ce mă așez la masă.
Zâmbetul lui a crescut instant când m-a văzut. Mă analiza din cap până în picioare, cu o oarecare uimire. Chiar arătam bine?"Hey Camila!"
Se ridică el în picioare, dându-mi o îmbrățișare strânsă."Mă bucur că ai venit"
Îmi spuse el destul de timid."Plăcerea mea! De unde știai că milkshake-ul de banane e preferatul meu?"
Îi zâmbesc în timp ce arăt spre paharul cu un lichid delicios."Pur și simplu ador bananele, mă bucur că îți place!"
Zâmbi acesta, luând o gură din băutura sa._________________________________
07:29 PM
"Chiar mi-a plăcut mica noastră întâlnire!"
Mă desprind eu din îmbrățișarea sa, și privindu-l timp de câteva minute în ochi.
Ei bine Zayn m-a adus cu mașina până acasă, întâlnirea noastră chiar a fost grozavă. Am râs nonstop, am spus amintiri din copilărie și ne-am cunoscut. El e un tip chiar drăguț !"Poate o să ieșim și altă dată, Camila"
Își frecă el rușinat ceafa. De ce mereu era așa? Bine, mie mi se pare adorabil când face asta. E timid, ceea ce îl face mai atrăgător, cel puțin pentru mine."Desigur!"
Răspund eu sincer, zâmbetul meu fiind unul larg.Ne uitam unul la altul, privindu-ne atent trăsăturile feței.
Capul său se apleca spre al meu, pentru un sărut. Ce se întâmplă dacă îl sărut? Nimic rău, așa-i?Peste câteva secunde buzele noastre s-au lipit, formând un sărut lent și sincer.
Săruta bine tipul, dar nu mai bine ca... Lauren...
De ce mereu trebuie să mă gândesc la ea? Bucură-te de moment, Camila !Mă desprind din sărut în cel mai discret mod, privindu-l apoi pe băiatul din fața mea cu o față surprinsă și un zâmbet tâmp.
"Ne mai vedem, Zayn!"
Zâmbesc eu timidă, după care îmi fac drum spre ușa casei mele.
Ce tocmai se întâmplase?________________________________
*Perspectiva lui Lauren*
I-am văzut! Am văzut absolut totul!
Modul în care ea îl privea și zâmbea, sărutul și cum se distrau la cafenea!Am lovit cu pumnul cel mai apropiat perete, calmându-mi puțin nervii.
Am început să simt o durere imensă și un lichid cald cum se scurge lent pe pielea mea, dar nu îmi păsa.
Îmi așez frustrată capul pe peretele rece, dând frâu câtorva lacrimi."De ce trebuia să fac toate alea? Ce a fost în capul meu?"
Șoptesc eu pentru mine printre lacrimile calde care îmi curgeau pe obraji."Mă urăsc!"
Urlu eu, dând din nou cu pumnul în perete.
CITEȘTI
Left me Burn ▪Camren▪
FanfictionCamila incă o iubește pe Lauren deși aceasta a lăsat-o cu inima frântă. Ce se va întâmpla când cele două se vor întâlni după atât de mult timp? "După atât de mult timp ochii ei erau neschimbați, încă te puteau vrăji și te puteau face să te îndrăgost...