21. Am făcut-o pentru tine..

299 19 1
                                    


-Dă-mi drumul la mână Lauren !
Țip eu enervată la ea, trăgându-mi mâna.

-Ce te-a apucat atât de brusc Camila?
Se oprește ea, privindu-mă în ochi. Te rog, nu acum... mă pierd în ochii tăi....

-Încă ești logodită cu el...
Mă întorc eu cu spatele ca ea să nu îmi vadă lacrimile.
Se aproprie de mine și îmi pune mâinile pe umeri. Oftează.

-L-am omorât Camila... și am fugit...
Rămân șocată la vorbele ei. Stai... de ce a făcut asta? Mă întorc cu fața la ea cu lacrimile stând să cadă imediat.

-P-poftim? Cum ai putut face așa ceva?

-Am făcut-o ... pentru tine... pentru noi Camila. Te rog nu mă crede un monstru...
Încercă să mă îmbrățișeze dar mă retrag imediat.

-Nu pot să cred....

-Doar ascultă !
Țipă ea...
-Nu e ceea ce pare de fapt. Dacă nu făceam asta avea să mă violeze încă o dată, aveam ca amândouă să suferim o viață întreagă. Era mai bine așa Camila? Ție nu ți-aș face nimic rău niciodată..... pentru tine mi-aș face rău Camz...
Se aruncă în brațele mele, începând să plângă... nu puteam face nimic, decât să privesc în gol, gândindu-mă și percepând ce tocmai mi-a spus.

Îmi înfing unghiile în spatele ei și încep și eu să plâng, mai rău. Îi mângâi ușor părul pentru a se calma.. o înțeleg și nu am să o judec pentru ce a făcut... dar nu mă așteptam... era un vis?

Left me Burn ▪Camren▪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum