*Perspectiva lui Lauren*
Îmi odihneam capul pe pieptul ei. Mirosul divin și chipul ei au rămas la fel. O adoram, nu mă puteam minți. Dar i-am făcut atât de mult rău, mă va ierta vreodată?
-Știi Lauren... poate crezi că mi-a fost ușor în acești ani, poate crezi că în câteva luni am trecut peste.
Se auzi vocea ei blândă, care mă făcea să tresar de fiecare dată pentru că îmi lipsea.
Îmi mângâia ușor mana cu degetele ei fine.-Nu asta ai făcut?
O întreb eu curioasă. Inima mea se simțea acasă lângă ea.-Oh... în niciun caz. Oftă ea.
Ieri seară chiar am plâns și am spart oglinda doar din faptul că nu te puteam uita.
Acum câteva zile am lipsit de la cursurile de facultate fiindcă eram în baie și plângeam.
Râdea isteric. Asta îmi făcea inima să se rupă în mi de bucățele.
-Mi-ai lipsit Lauren..
Adăugă ea.Îmi ridic capul ușor de pe pieptul ei și o privesc în ochi, voiam să o analizez din nou după atâta timp, voiam să mă pierd în ochii ei cum obișnuiam să o fac.
Îmi aplec capul ușor spre ea, pentru a ne conecta buzele.
Aceasta își pune mâinile în jurul gâtului meu trăgându-mă mai aproape.
O....iubesc....-Michelle !
Se auzi vocea mamei de la câțiva metri depărtare.Îmi retrag corpul jenată de lângă al Camilei. Aceasta era roșie toată.
Mama venea spre noi, îmi era atât de teamă...-Lauren Michelle Jauregui ! Ce crezi că faci?
Spune mama pe un ton aspru.
Ce femeie denaturată.-Păi nimic interesant mămico. Doar stăteam cu Camila, vezi tu, nu am mai văzut-o de 2 ani.
Spun eu revoltată, accentuând cuvântul "mămico".-Nu ar trebui să îți petreci timpul cu asemenea persoane scumpo. Bradley te așteaptă.
-Spune-i lui Bradley să mai aștepte. Știe și el destul de bine că nu simt nimic pentru el. Iar Camila nu e o persoană oarecare, e persoana minunată care mi-a lipsit și pe care o iubesc. Spun și îi strâng mâna fostei mele iubite, care acum era roșie toată la față.
Palma mamei face contact cu obrazul meu.
E a doua oară când mă lovește, ar trebui să înțeleagă că îmi pot alege și eu deciziile pentru viața mea.-Femeie bastardă ! Țip eu la ea.
-Haide Camila, să plecăm de aici !Spun și o trag pe firava Camz după mine.
CITEȘTI
Left me Burn ▪Camren▪
FanficCamila incă o iubește pe Lauren deși aceasta a lăsat-o cu inima frântă. Ce se va întâmpla când cele două se vor întâlni după atât de mult timp? "După atât de mult timp ochii ei erau neschimbați, încă te puteau vrăji și te puteau face să te îndrăgost...