17. Corpul ei perfect

387 22 0
                                    


-Îmi pot primi explicațile, așa-i?
O întreb eu pe frumoasa femeie ce stătea pe fotoliul de lângă mine, privind și ea cerul și sorbind din ceaiul călduț.

-Ei bine cu o seară înainte Jade a vrut să ne-o tragem. Am refuzat-o bineînțeles, doar că aceasta încerca să mă convingă astăzi și pur și simplu mă obliga să o sărut. Îmi pare rău pentru felul în care am reacționat Camz.
Îmi explică aceasta. Eu nu îi mai spusesem nimic, chiar nu aveam ce să îi spun de fapt. Mă bucur că nu există nimic între ea și tipa aia care a trecut prin patul a tot liceul, dar faptul că buzele perfecte ale lui Lauren au fost atinse de buzelei lui Jade, mă face să orbesc de gelozie și furie.


-Și... tu ai o iubită?
Sparge Lauren tăcerea, cuvintele ei făcându-mi inima să bată extrem de tare și să mă panichez.

-Ce fel de întrebare e asta? Bineînțeles că nu am.
Râd eu sarcastic.

Ei bine ea nu începuse să râdă, doar își lăsă capul în jos și oftase trist. Inima mea se rupsese în mi de bucățele.
Nu știam ce să mai spun, priveam confuză spre cer. O iubesc prea mult și ea trebuie să știe asta.

-Cum ai vrea să am o iubită nouă Lauren ? Crezi că m-aș putea îndrăgosti de altcineva când persoana de care am nevoie ești tu? Cum aș putea să iubesc pe altcineva când făcusem dragoste cu tine iar a doua zi doar ai plecat din viața mea fără vreo explicație ? Cum aș putea să trec peste momentele cu tine în care chiar eram fericită?
Pufnesc eu, neștiind de ce am spus asta. Nu eram conștientă de ce spun, dar a venit de la sine. Ea trebuia să știe asta, dar era prea ciudat să i-o spun așa.

Își mută privirea spre mine, asta făcându-mă să roșesc instant. Ochii ăia verzi îmi străpungeau sufletul, iar eu nu puteam face nimic.
Se ridică de pe fotoliu și se apropie de mine, punându-se în poala mea. Avea ochii puțin înlăcrimați, dar asta nu o oprea din a avea un aer superior și dominant.
Se apleacă spre urechea mea, dându-mi părul la o parte. Îi puteam simți respirația pe gâtul meu și cum își mușcă buza.

-Hey iubito, ți-am explicat de ce am plecat. Dar crezi că m-am oprit vreodată din a mă gândi la tine ? Inima mea e în totalitate a ta Camila.
Spune aceasta, pielea mea făcându-se de găină.
Stratul subțire de haine ne împiedica intimitățile din a se atinge, iar asta nu făcea lucrurile prea ușoare pentru mine.
Mă simțeam extrem de ciudat, îmi lăsasem capul pe spate iar ochii mei erau închiși. Ei bine mă las bătută, o vreau peste mine. Chiar acum.

-Trage-mi-o !
Gem eu înfundat când buzele ei se dezlipesc de pe gâtul meu care a fost sărutat și mușcat în cel mai perfect mod posibil.
Își mușcă buza puternic, apoi își bagă mâna în părul meu apropiindu-se extrem de mult de buzele mele.

-Ce-ai spus Cabello?
Întreabă ea dominant, mușcându-mi buza de jos. Era atât de clară situația, eram udă.

-În numele lui Dumnezeu ! Doar trage-mi-o !
Spun eu și îmi zdrobesc buzele de ale ei, dându-i apoi bluza jos.
Îi priveam sânii cu poftă, din cate observ crescuseră și chiar nu mă deranja.


În cateva secunde ajusesem amândouă în lenjerie intimă, pe patul din camera mea.
Îmi era atât de dor să îi văd corpul perfect al femeii de care sunt îndrăgostită până peste cap. Are niște forme bine definite și uneori mă întreb cum de eu sunt bottom?

Doar o pereche de chiloți negri oprea ceea ce îmi doream cu nerăbdare. Se uită în sus la mine, cu sensul de a îmi cere acordul încă o dată. Dau din cap că da, dar mă simt dezamăgită total când simt că aceasta îmi sărută coapsele. Nu era o problemă, dar simt cum o să am un orgasm în curând.
Începuse cu o mână să se joace cu sânii mei. Era prea torturant, nu puteam rezista la asta.

-Lauren trage-mi-o acum ! Cât de bine poți tu iubire !
Țip eu și îmi bag mâna în părul ei, pentru a-și face treaba.
Zâmbește în colțul gurii apoi își introduce cele 2 degete în mine.

Ei bine după atâta timp, am făcut dragoste cu Lauren Jauregui, femeia visurilor mele.
A fost minunat.

Left me Burn ▪Camren▪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum