Kao malo dete nisam bila slatka. Bila sam ruzna i debela.Moja mama, moj stariji brat i ja moali smo se preseliti nakon smrti mog oca. Bio je diler droge on nam je prakticno dao krov nad glavom. Kada je umro izgubili smo sve.
Moj sedamdesetogodisnji brat Mike je radio "ulicne" poslove za "brze pare". U to vreme imala sam 13.godina. Mama i ja smo shvatile da je to bio jedini nacin.
Nije imao toliko para koliko smo ocekivali. U 15-oj godini sam izgubila dosta kila, ne zato sto sam vezbala, nego jel nismo imali sta da jedemo. Kada mi je bilo 16., moj devetnaestogodisnji brat Mike je postao glavni diler droge DwX, naoravio je ogromne pare. Prvog decka sam imala sa 16.Nijedan decko me nije probao izvezsti na sastanak, zato sto znaju koliko daleko Mike moze otici.. Marcus je bio drugaciji, i nije ga bilo briga, znao je sta hoce, i bio je uporan. Izlazili smo 7.meseci Marcus je uvek trazio da imamo sex. Odbila sam ga. Htela sam da izgubim nevinost slucajno... Znate htela sam neocekivano... Nisam htela da isetim to tokom seksa. Marcus nije mogao cekati, pa me je prevario.
Plakala sam danima, naravno znate sta je uradio, uradio je sta bi svaki jebeni "izvini" debil uradio. Rekao je da mu je "zao" "Necu to uraditi nikad vise." nisam htela da cujem to sranje. On me je napravio ledenog srca. Zaboravila sam ga, ali nisam mogla to da zabiravim. "izvini" gospodara.
Smesno je... I pre nego sto me je prevario. Molila sam se "Dragi gospodaru, mislim da cu dati nevinost Marcusu, ako je los momak, molim te daj mi signal." Volela bih da nikad nisam pitala, ali sada barem znam da Marcus nije za mene. Sam bog zna zasto.
...Sada imam 19.godina. Spremna sam osetiti to. Nikad nisam razumela zasto ljudi imaju sex, spremna sam da razumem. Sa 16. jebeno me je bilo briga kome cu dati nevinost, sada me nije briga.
Zivim u Atlanti, Dzordzija.
...
YOU ARE READING
Friends with Benefits ~prevod na srpski~
General Fiction- sex kontent, pogresan jezik, bitan humor ... Kada Autumn upozna Kingrip (Killa) na jednoj zurci, sve se menja. Killa i Autumn postaju FRIENDS WITH BENEFITS. ... Hoce li oni postati nesto vise? Procitajte pricu�...