Bölüm 5

40 4 2
                                    

Arkadaşlar bu bölüm biraz uzun olacak :D yani işinize gelsin azıcık :DFG

"Bırak lan kızı orospu çocuğu!"

Duyduğumuz sesle ikimizde şaşırdık. Atakan elini ağzımdan çekmeden arkasını dönmesiyle onu gördüm.

"Ömer!" Diye bağırdım ama sesim boğuk çıktı. Ömer Atakan'ı omzundan tutup kendine çekti ve suratına yumruk attı.

Annemler duydu mu bilmiyorum ama muhtemelen duymuş olacaklarki hemen yanımıza geldiler.

Ömer Atakan'ın suratına bir tane daha geçirdiğinde çığlık attım.

"Ömer sakin ol!" Diye koluna yapıştım ama nafile.

"Bir daha bu kıza dokunduğunu görürsem seni öldürürüm lan!" Diye kükrediğinde yerimde sıçradım.

Atakan kendine gelip Ömer'e saldırdığında bir çığlık daha attım.

Annem, babam ve Ateş amca yanımıza koşarak geldikleri sırada Ömer Atakan'ın boğazından tutup duvara yapıştırdı.

"Noluyor burada?(!)" Annem telaşla beni kendine çevirdiğinde babam konuşmaya başladı.

"Ömer bırak çocuğu!" Babamın kükremesi Ömer 'e etki etmemiş olacak ki Atakan'a kafa attı.

Atakan yere yığılırken Ateş amca Ömer 'i ve benim kolumdan tutup merdivenlerden indirdi ve salondaki ikili koltuğa oturttu. Babam Atakan'ı kaldırıp yanımıza getirdiğinde Atakan'a öfke ve korkuyla baktım.

Suratında hiç kanama izi yoktu. Kısaca hiçbir şey olmamıştı.

Atakan karşımızdaki koltuğa otururken Ömer 'e baktım. Öfke soluyordu ve yumruk yaptığı elini ağzına götürdü. Babam ateş saçan gözleriyle bize baktıktan sonra tekli koltuğa oturdu.

"Şimdi anlatın, ve oluyor burada?" Annemin sorusuna Atakan konuşmaya başladı. Şerefsiz.

"Duru bana lavaboyu gösterdi. Bende tam teşekkür edecekken gitmeye kalkışınca kolundan tutup kendime çevirdim. O sırada Ömer 'de oradaymış ikimizide o halde görünce yanlış anladı herhalde."

Yalanını sikeyim

"Yalan söyleme orospu çocuğu! Taciz ediyordun lan kızı!"

"Ömer!" Babamın kükrediği sırada telefonum titredi. Yine o bilinmeyen numaradan mesaj vardı.

*Bilinmeyen numaradan mesaj var!

Bilinmeyen numara: Eğer az önce olan biteni babana söylersen sende dahil ölürsünüz. Ciddiyim.

Tereddüt ve korkuyla Atakan'a baktım. Baştan beri bilinmeyen numara o muydu? Bana sırıtarak baktığında yutkundum ve telefonu kapatıp kükreyen babama baktım.

"Duru, olan biten ne? Doğru mu söylüyor Atakan?"

Bir Atakan'a bir babama baktım. Babam cevap bekliyor, Atakan ise ciddi bir şekilde bana bakıyordu. Istemeye istemeye cevap verdim.

"Evet baba..." Ömer bana doğru öfkeyle dönerken kalbimin acıdığını hissettim.

"Demek öyle" dedi ve ayağa kalktı Ömer, "Hepiniz yalancısınız"

Bana bakmadan kapıyı açtı ve sertçe kapatarak çıktı. O sırada babam bana bakarak konuşmaya başladı.

"Atakan verdiğimiz huzursuzluk için özür dileriz. Lütfen kızımızın kusuruna bakma."

"Ne demek efendim. Yalnız sizden birşey isteyeceğim."

Benim hala aklım Ömer 'deydi. Biliyorum benden nefret ediyordu. Ama ona herşeyi anlatacaktım. Bilinmeyen numaranın o olduğunu, beni tehdit ettiğini...

frαmвuαz ѕєvєr miѕin? | tєхtingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin