Ertesi Gün / AVM
"Bu elbise ne böyle ya çıplak gezsem daha hayırlı olacak"
Annem elindeki heryeri açık dekolteli elbiseye bir daha baktı. "Yok, yok. Biz bunu alalım güzelmiş bu elbise."
Bu kadın dalga mı geçiyor? "Anne saçmalama" diye homurdandım gözlerimi pörtleterek.
"Ne güzel kırmızı omuz dekolteli. Köprücük kemiğini ortaya çıkarır hem."
"Off anne off" Oflayarak elindeki elbiseyi aldım ve kabine girdim.
Elbiseyi zorda olsa giydikten sonra kabinden çıkıp aynaya ilerledim.
Oha! Omaygat! Bu ben miyim?
"Duru neredesin kızım?" annem yanımda olmasına rağmen bu soruyu sorunca gözlerimi devirdim.
"Aa Duru senmisin?" Annem elini omzuma atıp beni kendine çevirdi ve iyice süzdü. "Vallahada Duru"
"Anne tamam abartma" dedim kıkırdayarak. "Hadi git kıyafetlerini giy alıyoruz bunu"
Oflayarak kabine girdim ve kıyafetlerimi giyip kabinden çıktık.
Kasaya geldiğimizde sarışın kasiyer elbiseyi okuttu ve bize döndü.
"450 TL"
"Oha" diye mırıldandığım sırada annem omzuma vurdu ve kredi kartını çıkarıp dip boyası gelmiş sarı çiyan kasiyere uzattı.
"Şifreyi girin lütfen" annem şifreyi girdi. "Poşet ister misiniz?"
"Evet" kasiyer elbiseyi poşete koydu. "2 TL poşet" dedi. Bu sefer "yuh" diye mırıldandığımda annem bana 'görüceksin sen' bakışları attı. Korkup önüme döndüm ve poşeti alıp mağazadan çıktık.
Mağazadan çıkar çıkmaz annem eliyle kafama bir tane geçirdiğinde ellerimi başıma götürüp sızlandım.
"Ben ne yaptım ya" diye homurdandım.
"Çok ayıp hiç kasiyerin yanında hiç öyle söylenir mi?
"Kasiyer dediğin kadın şu çakma sarı olan mı, onu mu kastediyorsun?"
Annem "Evet" diye sırıttığında güldüm. "Sanırım ilk defa aynı fikirdeyiz anne"
---
Eve geldiğimizde hemen odama geçtim ve üstümü değiştirdim. Telefonumu alıp Ömer 'i aradım.
"Efendim kanka?" Sesi yorgun gözüküyordü.
"Ne o yeni mi uyandın?"
"Evet ya" Telefondan bir hışırtı gelince yataktan kalktığını anladım.
"Yuh ayı" dedim gülerek.
"Bana diyene bak. Saat üçe kadar uyuyan kim?"
"Ben" dedim yine gülerek, "kanka şey diyecektim benim eve gelsenize Lara ile birlikte"
"Olur" dedi esneyerek, "Gelirken ne alayım?"
"Fişne suyu ve cips" dedim sırıtarak.
"Emredersiniz Duru Jelim" güldüm.
Birbirimize görüşürüz dedikten sonra telefonu kapattım.
Yarım Saat Sonra
Zil çalınca oyalandığım telefonumu yatağa bırakıp merdivenlere koştum ve kapıyı açtım.
Ömer ve Lara'nın elindeki cips paketlerini görünce onları kucaklarından alıp odama doğru yardırdım.
Arkamdan "İnsan bir Hosgeldin der" diye homurdanan Ömer' in sesini duyunca güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
frαmвuαz ѕєvєr miѕin? | tєхting
ChickLitFrambuaz Sever Misin? Ben bayılırım. Frambuazlı her şeye bayılırım. Özelliklede Frambuaz renkli düşlere. Ben bu frambuaz renkli düşlerde kaybolurken bilinmeyen numaradan gelen bir mesaj beni bu düşten uyandırdı ve beni bir belaya sürükledi. Sende be...