Kapitola 18. - V pohodě?

1K 86 43
                                    

O pár dní později

Pohled Natashy

Za Leou jsem chodila každý den. Chovala se divněji a divněji. Jednou dokonce nevnímal a jen se jako psychopat houpala a mumlala nesmyslná slova, někdy i v dračí řeči. Jejím jazykem umím, ale těmhle slovům jsem nerozuměla.

Vedení SHIELDu prozatím převzal Coulson místo Hillové. Ta má práce prý dost.

Celý tým byl pořád myšlenkami mimo. Někteří nejmenování odcházeli při tématu Lea, Thor se od toho incidentu neukázal a někteří ne a ne opustit myšlenky. Jednoduše se tým rozpadl.

Jak mi, sakra, někdo, kdo se tu před třemi měsíci objevil pomocí portálu mohl tak přirůst k srdci?!

Šla jsem do tréninkové haly zacvičit si. Boxovala jsem, běhala na páse a všemožné další věci.

,,Všichni Avengers, dostavte se prosím na můstek." ozvalo se z "rozhlasu". Sbalila jsem si své saky paky a šla. Dorazila jsem tam jako jedna z prvních. Wanda a Pietro už tu logicky byli.

Když všichni dorazili, musím podotknout, že Stark více přiopilý, Coulson konečně promluvil.
,,Zavolal jsem vás ohledně slečny Ley. Jde o to, že jestli dokáže prorazit Hulkovu celu a zabít člověka, může být nebezpečná. Musíme s ní něco udělat. Napadla mě dvě řešení - uspat nebo převézt to nejstřeženější věznice na světě, do věznice Florence ve státě Colorado." On ji chce zabít! Tak to ne brouků, jedině přez mou mrtvolu!

(Pozn. Aut.: Schválně, co si myslíte právě teď, že s ní udělají?)

,,Tak to ne! Lea se zabíjet nebude! Je jako má sestra!" zařval Clint, stoupl si a bouchl do stolu v hoooodně naštvaným obličejem.
,,A z Florence se nikdo nedostal živý!"

,,Souhlasím s Clintem, bylo toho na ní moc a ona to nezvládla. Byla psychicky na dně. To by na ni bylo příliš kruté. Prvně jí musíme dát dokupy." stoupla jsem si já. Ale v klidu i přesto, že jsem v sobě dusila vztek. Jsem přece Black Widow a ta své city najevo nedává.

,,Tak budeme hlasovat. Kdo je pro smrt?" řekl Coulson. Nikdo nehnul ani brvou. Asi protože vědí, že bych je zabila ani by nemrkli. A řeknu vám, problém mi to nedělá.

,, Převoz do Florence?" Ha, zase nic.

,,A pro jiné odsouzení?" Všichni zvedli ruce.
,,Jaké navrhujete pane Bennere?"

,,Podle mě by bylo nejlepší dát jí psychicky do pořádku a pak teprve dle jejího chování rozhodnout." řekl Bruce. Ode všech se ozvalo ,,Jo." ,,Dobrý nápad." ,,Souhlasím." a někteří jen souhlasně kývali hlavou.

,,Rozhodnuto. Sice se mi to nelíbí ale budiž. Ale dávání do pořádku si děláte sami." řekl Phil a odešel.

Rozešla jsem se k cele. Cestou jsem zastavila u Bruce, dala mi pusu na tvář a objala ho s tichým ,,Děkuju." Pak jsem sprintem vyrazila k cele.

Pohled Wandy

Poté, co Nat objala Bruce, dala mu pusu a odběhla jsem vykřikla s rukama nahoře ,,Brucetasha!" Všichni se jen zasmáli a rozešli se pryč za Leou informovat jí. No co, tak jsem se jim trochu koukla do hlavy.

,, Ráčí dáma taxi?" zeptal se Pietro stojící vedle mě s elegantní úklonou.

,,Jasně brácha, díky." řekla jsem. Pietro mě vzal do náruče a už si to hnal směr Lea.

Pohled Ley

Posledních několik dní jsem se nedokázala dostatečně dobře ovládat. Bývalo mi špatně a přitom jsem se cítila skvěle. Divný.

Zrovna jsem měla tu chvilku, kdy jsem se ovládala. Ležela jsem na zemi a pozorovala mouchu sedící na stropě, když do místnosti vtrhla Nat. Lekla jsem se a vyskočila.

,,Nat? Co ty tu?" zeptala jsem se překvapeně. Nepamatuju si, že by tu za posledních pár dní byla.

,,Došla jsem za tebou. Fury už je v pohodě, ale nějaký čas mu potrvá, než převezme vedení. Coulson to převzal a hlasovali jsme o tvém osudu. Coulson navrhoval smrt nebo převoz do nejhorší věznice na světě. Nikdo pro to nebyl. Takže si tě teď tým nejšílenějších superhrdinů vezme do parády a uděláme z tebe zase Leu, kterou známe a zbožňujeme." Na tohle jsem koukala s otevřenou pusou. Hustej proslov ale to ,do parády' se mi nějak nezdá, když to řekne zrovna Nat.

Za ní se ze dveří vynořil celý tým.

,,Vážně je to pravda?" podívala jsem se na ně s údivem, štěstím a nadějí v očích. Pokývali souhlasně hlavou.
,,Ó můj bože, vy jste úžasní!" Málem jsem se rozbrečela štěstím.

,,Hlavně nebreč. Bruce a já půjdeme vytvořit něco, co ti bude pomáhat ve zvládání negativních emocí. Natasha ti ukáže cviky na uklidnění a ostatní, nevím. Bruce ti později ukáže jak ovládat vztek, jestli bude chtít. Souhlasí všichni?" řekl Stark. Já tu partu miluju.

Když vědci odešli, Clint se rozběhl k cele, otevřel jí a objal mě tak silně, že jsem se málem udusila. Taky jsem ho objala.

,,Clintíku, vím, že to možná bude těžké ale musíš mě pustit, páč pomalu nemůžu dýchat." zasmála jsem se.

,,Ou, promiň, jen jsem rád, že moje skorosestřička bude volná." usmál se a pohladil mě po vlasech. Bylo to příjemné.

Pak mě taky málem udusilo o dvanáct minut starší dvojče v objetí. Následovalo objetí od všech a pak došla na řadu Nat.

Usmála se a rozpřáhla ruce. Já jí do náruče během chvilky vyklouzla jako ryba do vody. A tak jsem se taky cítila - v bezpečí, chráněna, ale vždy se najde něco, co to bezpečí zničí. To však právě nebyla má starost.

,,Čím začneme?" zajímala jsem se.

Následujících pár měsíců bylo celkem drsných.

O půl roku později

Pohled 3. osoby

Dívka si oddechla opřena o kolena. Právě totiž dobojovala se všemi. Ano, vidíte správně. Avengers na ni útočili všechni kromě playboye a vědce. A všechny je dostala na žíněnku. Taky byla značně unavená.

Že žíněnky se ozvalo bolestné zaskučení. Vydávala ho rezavovlasá žena, která se snažila zvednout. Byla na tom nejhůř, schytala toho asi nejvíc. Dívka k ní došla a podala jí ruku. Žena jí s úsměvem přijala a s dívčinou pomocí si stoupla.

,,Tys nám dala, nebýt s námi tak jsme v háji." ozval se muž, kterému dívka ráda říkala Ledňáčku. Za ty měsíce zdrzla a trošku jí hráblo Starkovou vinou.

,,Beru to jako lichotku."

,,Taky že to lichotka zřejmě byla." zasmál se lučištník.

999 slov

Girl of Dragons [Avengers FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat