Dveře výtahu se otevřely a já vyšla. Hned ke mě doběhl Bucky a objal mě.
,,Sakra, Leo! Víš jak jsem se o tebe bál? Kde jsi byla?" vyzvídal hned.
,,Klid Bucky, byla jsem jen venku. Kde jsou ostatní?"
,,Někteří byli povolání na můstek a někteří jako třeba Steve a Tony tu zůstali. Prý mě mají hlídat. Ale šli si lehnout a já se koukal na film. Musím toho hodně dohnat." uculil se. Byl tak strašně rozkošný.,,Já už to dýl nevydržím." zašeptala jsem a políbila ho. Chvíli nereagoval, ale pak se přidal. Chytil mě za boky a já se k němu víc přitiskla.
,,Nikdo se to nesmí dozvědět." řekla jsem do polibků. Jen se usmál a kývl.
Byl to krásný okamžik, ale někdo to prostě musel zkazit! Že jo!
Uslyšeli jsme tříštění skla. Hned jsme se odtáhli a já šla do bojové pozice i se svými dvěma dýkami. Nakonec jsem dýky schovala, když jsem zjistila že to je jen Peter.
,,Sakra." jen jsem ze sebe dostala.
,,Prosím, nikomu to neříkej." udělala jsem na něj ty nejlepší oči co jsem dokázala. Asi se rozmýšlel a tak jsem se proměnila na Běsa a udělala neodolatelné Bezzubčí oči. Nakonec kývnul a odešel pro smeták a lopatku.,,Jak dobře mi asi jde vzduch?" řekla jsem si a začala dělat malá kolečka prstem. Sklo se prvně ani nehlo, ale pak se začalo točit a dělat malé tornádo. Zvedla jsem ho a nasměrovala do koše. Tam jsem tornádo rozpustila.
,,Ty jsi prostě dokonalá." objal mě Bucky zezadu a dal mi pusu na tvář.
,,A na co jsi se koukal?"
,,Na Pacifik Rim."
,,Kde se koukat! Máš popcorn?"
,,Ehm.... Ne?"
,,Neva."
Bucky si sedl do rohu gauče. Já se o něj opřela a hlavu mu dala na hrudník. Kovovou ruku mi dal kolem ramen a pustil film. Zrovna byla ta scéna, jak se Mako ponořila do vzpomínky.
Nakonec jsem usnula.
Pohled Buckyho
Byla tak krásná když spala.
Vypnul jsem film a vzal jí do náruče. Odnesl jsem jí k ní do pokoje, vyslékl jí kalhoty a ponožky a přikryl. Dal jsem jí jemnou pusu na čelo a chystal se odejít, ale ona mě chytla za ruku.
,,Budeš tu se mnou? Prosím." Její červené krásné oči se vpíjely do těch mých.
,,Jasně, lásko. Pro tebe cokoliv." usmál jsem se, sundal si tryko a vlezl si k ní na druhou stranu postele.
Hned se ke mě přitiskla, hlavu mi dala na hrudník a pravou ruku přehodila přeze mě. Pohladil jsem jí pravou rukou po zádech. Potichu zašvitořila a po chvíli jsem slyšel jen pravidelné oddechování.
Já se po chvíli propadl do světa snů za ní.
Ráno
Pohled Natashy
Bylo půl desáté a Lea a James nikde. Řekla jsem si, že je vzbudím. První šla na řadu Lea.
Potichu jsem otevřela dveře od jejího pokoje a to, co jsem viděla mi vyrazilo dech.
James zezadu objímal Leu. Měl skrčené nohy a byl uvolněný. Hnědé vlasy mu spadaly do obličeje.
Lea byla uvolněná jak snad ještě nikdy. Byla natisklá na Jamesovi a vlasy měla všude možně i nemožně. Vypadala spokojeně. Na tváři jí hrál jemný úsměv.
Potichoučku jsem k nim došla a vyfotila si to ze všech možných úhlů.
Pak jsem odešla zpět do kuchyně,protože hrdličky rušit nebudu. Jak dlouho to asi tají? S tím jsem si vzala palačinky, co mi právem náležely a pustila se do snídaně. Už se nedivím, že má Tony tak rád Nutelu. Je vážně dobrá.
Pohled Ley
Ráno jsem se vzbudila v Buckyho objetí. Potěšilo mě to.
Vzala jsem mobil a udělala si na památku pár fotek spícího Buckyho. Roztomilého spícího Buckyho. Můj Bucky! Nedám miláška! Můj milášek!
Bucky se začal probouzet. Zamrčel a pak se protáhl. Pořád měl zavřené oči.
,,Dobré ráno, jak jsi se vyspal?"
,,Úžasně. Takhle jsem se neprospal už dlouho." řekl a podíval se mi do očí a usmál se.
Já se taky usmála a ukázala mu fotku jeho jak spí. Dostal záchvat smíchu a já se k němu přidala.
,,Už by jsme měli vstávat, nebo tě budou hledat když nejsi u sebe."
,,Když mě se nechce!" zakňoural a přitáhnul si mě víc k sobě.
,,Ale musíme, tak vstávej."
,,No tak dobře. Kolik je hodin?"
,,Tři čtvrtě na deset." Jakmile jsem to dořekla, sedl si na postel zády ke mě a protáhl se. Zaujala mě jeho jizva, co zůstala po ruce. Naklonila jsem hlavu a přiblížila se. Natáhla jsem k jizvě ruku, ale Bucky se otočil.
,,J-Já.... Promiň. Jen mě to zaujalo." dostala jsem ze sebe. Věděla jsem, jak je to pro Buckyho citlivé téma.
,,V pořádku." usmál se nazpět.
Zvedla jsem se z postele a protáhla se. Křídla jsem však nachala složená, abych tu nic nerozbila. Podívala jsem se do velkého zrcadla a uviděla, že na sobě mám jen tričko a spodní prádlo.
,,To ty?" zeptala jsem se Buckyho. Jen kývnul a oblékl si tričko.
Přepadla jsem skříň a vzala si z ní čisté prádlo. Zaplula jsem do koupelny, kde jsem se celá umyla a převlékla. Nanesla jsem si řasenku a vyčistila šupiny.
Když jsem vešla zpět do pokoje, Bucky už tam nebyl.
Vydala jsem se do kuchyně, kde na talíři byly palačinky.
,,MŇAM! PALAČINKY!" okamžitě jsem je přepadla a na talíř si nandala dvě. Byly výborné, s Nutelou. Chudáček Tony. Heh.
S talířkem jsem odešla do obýváku, kde už si povídali Bucky a Nat. Nevím o co šlo, ale byli do debaty tak zaujatí, že si mě ani nevšimli. Pustila jsem si telku. Zrovna dávali dokument o dracích. Zasmála jsem se u toho, když tam ukázali mrtvolu draka, která byla jasný fake.
Teprve pak zareagovali.
,,Sakra Leo! Já se tě lekla!" dala si Nat symbolicky ruku na srdce.
,,Hele co jsem vyfotila. Co mi k tomu řeknete?" řekla a ukázala nám obrazovku mobilu. Byla na ní fotka mě a Buckyho.Oba jsme zrudli až Bůh ví kde.
,,Ehm... No...." začal Bucky.
,,Včera večer jsem se vrátila pozdě a Bucky se koukal na film a pak jsme se koukali spolu, já usnula a on mě odnesl." vysvětlila jsem na jeden nádech.
1004 slov
ČTEŠ
Girl of Dragons [Avengers FF] ✓
FanfictionLea je dívka, která vyrůstala ve světě draků. Je napůl drak a napůl člověk. Co se ale stane, když Anthony Stark vytvoří portál do její říše? Jak se k polodraku budou ostatní chovat? Přijmou jí? 5.6.2019 #1 drak #1 fury