Pohled 3. osoby
Bruneta v červeném se najednou probrala. Teskná mysl polodračice jí vyhodila zpět do reality.
Její kamarádka v podobě Nočního Běsa se celá třásla a plakala. Brunetka a ostatní k ní přiběhli a brunet s modrýma očima se jí snažil probudit. Po chvíli se Běska začala proměňovat na její pravou podobu - polodračici.
Probrala se a rychle objala nejbližšího člověka, kterým byl právě modrooký brunet.
Pohled Ley
I když jsem se uklidnila, pořád jsem byla v Buckyho objetí. Jemně mě hladil po zádech a tím mě utěšoval. Takového chlapa aby holka pohledala. Už mi bylo jedno, jestli se o nás ostatní dozví.
Už jsem dýchala klidně a tak mě Bucky pustil a pomohl mi se postavit.
,,Díky." poděkovala jsem mi a otočila se na ty, na které jsem si nedokázala vzpomenout.
,, Omlouvám se, ale teď už si na všechno vzpomínám." pousmála jsem se.,,Je jsem jedině rád." ozvalo se za mnou. Lekla jsem se tak, že jsem se bleskově rychle otočila a osobu stojící za mnou smetla křídlem.
,,Jauu! Ale super uvítání. Vážně." zasmál se Clint, který se zase stavěl na nohy.
,,Clintíku!" křikla jsem a skočila mu kolem krku. Byl malý, takže jsem na něm nevisela tak jako na Thorovi nebo Lokim.
,,Netušil jsem, že to někdy řeknu, ale HROMADNÉ OBJETÍ!" zařval Tony a všichni nás objali. Teda, až na Buckyho usmívajícího se od ucha k uchu.
Uviděla jsem, jak se z davu vynořuje ruka, pravděpodobně Natashina, a táhne ho k nám.
,,Chyběli jste mi." řekla jsem a z oka mi utekla jedna neposedná slzička štěstí.
,,Tohle všechno mi chybělo.",,To jsme rádi."
,,Kde je vlastně Loki?" došlo mi.
,,Thore, že ty jsi ho vzal na Asgard?",,Tady! Jsem tu celou dobu." promluvil člověk, pardon, Bůh, za mými zády.
,,To jsem až tak nenápadnej?" uchechtl se.,, Očividně jo." promluvil Tony. Loki na něj jen zavrčel. Vycítila jsem, že by ho nejraději rozkuchal zaživa.
,,Od kdy mufloni vrčí? Já myslel, že to dělají jen šelmy, ale že mufloni?",, Mufloni vrčí od doby, co Odin nasral Lokiho. Ale už to neřešme. Co zajít zítra do kina? Nikdy jsem tam nebyla." pronesla jsem, jinak vy se ti dva za chvíli povraždili pohledy.
,,Jooo!" ozvali se všichni a mě málem praskly bubínky díly citlivému sluchu.
,,A na co?"
,,Dávají Bumblebeeho, co vy na to?" ozval se JARVIS.
,, JARVe! Já myslela, že už tu nejsi!" zvolala jsem vesele.
,,Tonyho budu štvát určitě ještě dost dlouho."
,,Jsi nám nějak zdrznul, nemám pravdu?" podivila jsem se.
,,Jojo, bez takový drzý potvůrky jako jsi ty tu byla nuda, a tak jsem JARVa trošku pozměnil." řekl Tony.
,,Jep." souhlasil JARV a já se uchechtla. Příjemná to změna.
,,Wan? Tasho? Nechcete se se mnou jít některá proletět?" nabídla jsem jim. Už jsem se vážně potřebovala proletět na čistém vzduchu, volná, mimo klec.
,,Já půjdu, pokud Wanda nechce." ozvala se Tasha.
,,Pardon, ale já půjdu navštívit kamarádku postel. Magie je celkem vyčerpávající když člověk telekineticky přenáší draka." řekla Wanda.
,,Nerozpustíme to už?" ozval se Loki, který byl objímán Thorem.
,,Ne!" ozvali jsme se hromadně.
,,No tak ne, no." zamručel.
Tak jsme se objímali asi dalších deset minut než jsme se odtáhli. Šla jsem se zkulturnit a najíst něčeho dobrého. Pochopte mě, ryby po půl roce omrzí.
Dala jsem si na sebe bílé tričko s nápisem #TEAMCAP, světle modré jeany a dírami a na boty jsem se vybodla. Vesele jsem si odhopkala do kuchyně, kde jsem přepadla Nutelu s cedulkou MOJE!!! a rohlík.
Uvědomila jsem si, že mi strašně narostly vlasy. Dřív jsem je měla po pás, teď mi byly pod zadek. Nová brunetka Locika!
,,Asi bych se měla dát zase ostříhat." řekla jsem si potichu.
,,Ale sluší ti to." řekl Bucky, který zrovna vešel do kuchyně.
,,Díky zlato." přišla jsem k němu, natáhla se a dala mu pusu na tvář.
,,A víc nedostanu?" udělal na mě psí očka, kterým se za žádnou nedalo říct Ne.
Znova jsem se k němu natáhla a dlouze ho políbila. On se ještě sklonil a chytil mě za pas. Kovová ruka mě jemně zastudila.
Nutelu a nakousaný rohlík na talíři jsem položila vedle nás na kuchyňskou linku, ruce mu spojila za krkem a natiskla se k němu jak nejvíc to šlo.
Bucky mě chytil pod zadkem a posadil na linku kousek od mého odloženého jídla.
,,Takže je to pravda!" vyjekl Tony, který se šel napít. My se na něj šokovaně podívali a Bucky ode mě odstoupil o krok.
,,To můžeme rovnou jít rozhlásit celýmu Toweru." pomyslela jsem si.
,,Co se tu děje?" přišel Steve.
,,Ale nic. Jen jsme si povídali." zalhala jsem. Nedělala jsem to ráda, ale nechtěla jsem nás prozradit. Už tak to vědělo dost lidí. Spíš příliš lidí.
,, Nelži, já to poznám." řekl Steve a upřel na mě pohled. Vyslala jsem prosebný pohled na Tonyho i Buckyho.
Bucky kývnul na znamení, ať mu to řeknu. Nemělo cenu lhát. Vydechla jsem a zase se nadechla.
,,Jsme s Buckym spolu." řekla jsem mu se sklopným pohledem.,,Jak dlouho?"
,,Sedm měsíců. Z toho jsem půl roku byla v trapu." přiznala jsem. Stevovi a Tonymu vyjelo obočí nahoru a házeli po mě udiveným pohledem.
Vzala jsem si svůj rohlík s Nutelou a dojedla ho.
,,To byla moje Nutelka? Můj milášek!" vyjekl Tony.
,, Promiň, ale půl roku jsem nejedla noc jinýho než ryby. Teď už je nemůžu ani vidět. A teď, pokud mě omluvíte pánové, půjdu se proletět. Nat! Nachystaná?" poslední dvě slova jsem na Nat křikla. Dostalo se mi souhlasného ,,Jo! Sejdem se nahoře!"
Odešla jsem z kuchyně a nezapomněla si spokojeně mrskat ocasem. Cítila jsem, jak se Bucky tlemí a ti zbylí dva pomalu nechápali.
U místa, kde by měly být dveře jsem se otočila a poslala Buckymu vzdušnou pusu. Nato už vybouchl smíchy a já taky.
,,Není i Bucky z jiného světa?" zaslechla jsem od Tonyho. To už jsme se já i Bucky váleli smíchy po zemi. Aspoň Tony bude mít čistou podlahu a nebude muset vytírat.
Po dosmátí mi Bucky pomohl na nohy a já jsem se upravila.
997 slov
ČTEŠ
Girl of Dragons [Avengers FF] ✓
FanfictionLea je dívka, která vyrůstala ve světě draků. Je napůl drak a napůl člověk. Co se ale stane, když Anthony Stark vytvoří portál do její říše? Jak se k polodraku budou ostatní chovat? Přijmou jí? 5.6.2019 #1 drak #1 fury