,,Užila jsem si s Buckym." vydechla jsem a podívala se jí do očí.
Wanda chvíli nevěděla, jak reagovat.
,,Cože?!" ozval se za ní hlas. Lekla jsem se. Wanda se otočila a mě se tak naskytla příležitost dotyčného uvidět. Byla to malá holčička. Mohlo jí být tak šest. Hned odběhla.
,, Doufám, že to nikomu nerozkecá." zašeptala jsem.
,,Taky doufám."
Wanda mi nabídla ruku a já se s její pomocí zvedla. Asi bych to neměla tak hrotit. Co se stalo, stalo se. A basta.
Bok po boku jsme s Wandou vešly do obýváku. Nějaké dvě děti si tam hrály, žena mluvila s Nat a Clint něco řešil se Stevem.
,,Ahoj dečka!" vykřikla Wanda, nacož se k ní děti nahrnuly a objaly jí.
,,Ahoj! Teto Wando!" zavolal kluk.
,,A kdo je tohle?" zeptal se.,,To je Lea. Je z jiného světa."
,,Waaw!" řekly obě děti naráz, když viděly můj vzhled. Pořád jsem měla ještě že včerejška podobu Alfa. I šupiny mi svítily.
,,Můžu se podívat?" řekla holčička a jemně se dotkla mého křídla. Lechtalo to.
Křídlo jsem roztáhla a holčičce tak umožnila prohlédnout si celé. Její obličejíček plný štěstí a údivu byl k nezaplacení. Byla tak šťastná. Tak roztomilá.
,,A umíš létat?" zeptal se kluk.
,,Jistěže umím, chceš to vidět?" sklonila jsem se k němu a opřela se rukama.
,,Joo!" zajásali ti dva mrňaví.
,,Můžu si je na chvilku půjčit?" optala jsem se jejich tatínka Clinta. Ano ano, správná, zase jsem se nabourala do hlavy.
,,Jasně, ale jdu s vámi. Lauro? Jdeš taky?"
,,Ale jasně. Ahoj Leo, já jsem Laura, ráda tě poznávám osobně." podala mi ruku Laura.
,,Ahoj, já vás také ráda poznávám." řekla jsem a s Laurou si potřásla.
,,Půjdem, dečka?",,Joooooo!" zakřičeli a běželi k výtahu.
,,Já to vezmu po větru. Na střeše se setkáme." řekla jsem a běžela na balkón. Ještě jsem zaslechla Clinta jak říká
,,Divná to holka."Zkusila jsem se proměnit na Ikrana z toho filmu, jehož jméno bylo Avatar. Povedlo se mi to hned na poprvé. Jsem hold úžasná.
Na střeše jsem přistála ladně a lehce. Zrovna ve chvíli, kdy se dveře výtahu otvíraly a Bartonovic dečka vyběhly.
,,Kde je Lea?" rozhlédla se Laura. Když mě spatřila, lekla se tak, že Clintovi skočila do náruče.
ČTEŠ
Girl of Dragons [Avengers FF] ✓
FanfictionLea je dívka, která vyrůstala ve světě draků. Je napůl drak a napůl člověk. Co se ale stane, když Anthony Stark vytvoří portál do její říše? Jak se k polodraku budou ostatní chovat? Přijmou jí? 5.6.2019 #1 drak #1 fury