8.

147 4 0
                                    

,,Nina.. Hele už jsme skoro na řadě, co si dáš?" zeptal se. ,,Pokud ti to nevadí, tak střední nachos menu." lehce se usmála. ,,Dobrý den, co si dáte?" zeptala se slečna za pultem. ,,Dobrý, jednou střední popcorn menu a jedno střední nachos menu." protočil nad jejím chováním oči. ,,K pití bude..?" stále se na Davida culila. Mery, neMery. ,,Sprite a.." pohledem zabloudil k Mery. ,,Fantu." usmála se. ,,Tak tady to je. 390 korun poprosím." podala jim to. ,,Děkujem." zaplatil a vydali se k sálu. ,,Povíš mi něco víc než jen 'Nina'?" zeptala se. ,,Proč tě to tak zajímá?" zeptal se David, když otevíral dveře od sálu. Mery mu samozřejmě nechtěla říct, že se jí líbí. ,,Mám pocit, že ji odněkud znám." plácla rychle. ,,Je to holka od nás ze školy, už 2 roky po mně jede." ,,Ty ji nechceš? Vždyť je celkem hezká." řekla Mery, protože ji zajímalo, co David odpoví. ,,Je otravná jak moucha a navíc hrozně podlejzá učitelům, nedokázal bych s někým takovým chodit. Nepatří k tim nejhorším, ale jsou mnohem hezčí holky než ona.. jedna třeba právě teď stojí vedle mě." podíval se na ni. Mery by přísahala, že v jeho očích viděla záblesk čehosi. ,,Jaký máme sedadla?" řekla po chvilce trapnýho ticha. ,,10 a 11." Mery se vydala hledat sedadla. ,,Dvojsedadlo?" zeptala se, i když jí byla jasná odpověď. ,,Jo." sedl si David. Mery si ještě sundavala bundu, tak Davida něco napadlo. Popadl ji za pas a 'shodil' vedle sebe. ,,Davideee!" zapištěla Mery. ,,V klidu. Ještě budeš za to dvojsedadlo ráda." ušklíbl se. Mery měla v hlavě pěkný zmatek. Nevěděla, co si má o tomhle chování myslet. Co když ji bere jen jako nejlepší kamarádku? A navíc se znají necelý den.. přesto si je jistá, že ho nějak zná celý život. A taky si je jistá, že ten další život chce prožít právě s ním. Ale jak to má on? Na co myslí? Mery se ze svých myšlenek probrala až, když jí David odhnul vlasy, aby jí viděl do obličeje. ,,Už to bude začínat." řekl a dál pokračoval ve sledování plátna. Nevěděla, jestli může, ale udělala to. Položila si hlavu na jeho rameno. Cítila, jak sebou trhl.

Přijatí? Kde žijí příběhy. Začni objevovat