,,Daví." odlepila se Mery. ,,Ano?" ,,Je po jedenáctý, měly by tam být výsledky." zvedla se z postele. ,,To nás rušíš kvůli výsledkům?" zeptal se škádlivě. ,,No a pak je tady ještě jedna věc.." řekla, když si sedla k počítači. Její tón a způsob, jakým to řekla, ho vyděsilo. ,,Jaká?" z jeho hlasu byl slyšet jasný strach. ,,Měla jsem to dostat už před necelým týdnem." podívala se na něj. ,,Hele už tam jsou ty výsledkyy." otočila se zpátky k počítači. V Davidovi hrklo, teď se opravdu bál, že bude v 16 táta. ,,Jaký si měl číslo na gymplu?" ,,298." ,,Seš 12." vyskočila ze židle a objala ho. ,,Kolikátá si ty?" ,,7." ,,Šprtko.. moje." políbil ji. Pak se ještě podívali na zdrávku, kam byli oba také přijatí. Mery hned volala mamce a David tátovi.
,,Přijatí?" ptala se Lucka.
,,Joo."
,,Večer to oslavíme, teď musim na schůzku, paa a gratuluju."
,,Ahoj."
Nějak podobně probíhal i rozhovor Davida. Během toho jim napsala Adéla, že na zdrávce byla poslední, kterou brali. Pogratulovali jí a pak si sedli na postel. Mery se k Davidovi přitulila. ,,Mery.." ,,Já vím a nevím, co mám dělat." ,,To já taky ne." ,,Tak samozřejmě je tady možnost, že to budu mít třeba pozdějš, ale doteď jsem to měla pravidelně. Hele v koupelně jsem viděla jeden těhotenskej test, myslím, tak já to zkusím." zvedla se a odešla na záchod. David si sedl na kraj postele a dal ruce do dlaní. Ano, chce mít s Mery dítě. Ale až po škole. Ne po základce. Vtom Mery otevřela dveře. ,,A teď nás čeká nejdelších 30 minut v našem životě." sedla si k němu. David ji objal.
Po půl hodině se oba zvedli a vydali se do koupelny. Mery, celá rozklepaná, vzala do ruky test a pomalu ho obracela..
,,Je tam jedna čárka!" začaly se jí plnit oči slzami. David ji pevně objal. ,,Mery.. chci s tebou mít dítě, ale až oba doděláme školu, nebo aspoň až budeme dospělí. Budeme líp finančně zabezpečení, a tohle všechno. Miluju tě nejvíc na světě a nikdy, fakt nikdy, tě nechci ztratit. Veškerý moje představy o budoucnosti se točí kolem tebe." dal jí posu do vlasů. ,,Nápodobně, miluju tě." vzala si do dlaní jeho tváře a věnovala mu vášnivý polibek.
K O N E C
Třeba teď mají miminko, bydlí v baráčku na okraji Prahy, pracují v nemocnici. Nebo to je taky úplně jinak. Co my víme.. Ale určitě jsou spolu šťastní a milují se stále víc a víc.