/ přesuneme se do dne, kdy se oba dozví výsledky
,,Daví?" zeptá se do telefonu.
,,Ano?"
,,Přijedeš?"
,,Za chvíli vyjíždim."
,,Už se těším, pa lásko."
,,Ahojj."
Zvedla se z postele a zapla notebook. ,,Mně ani nedošlo, že jsem psala přijímačky a za chvíli se dozvím výsledky." říkala si pro sebe. Chvíli jen tak přemýšlela, když uslyšela zvonek. ,,To jsem tady bloumala tak dlouho?" seběhla schody a běžela do chodby. Před dveřmi stál člověk, kterého by tady čekala ze všech nejmíň. ,,Co ty tady děláš?" už se chystala zavřít. ,,Vyslechni mě, prosím." řekla prosícím tónem hlasu. ,,Tak mluv, nemám na tebe hodiny." opřela se o dveře. ,,Přišla jsem se omluvit." Mery se málem zakuckala. ,,Co prosim?" vykulila na ní oči. ,,Jeden určitý člověk mi otevřel oči, chovala jsem se jako kráva, fakt." koukala na Mery omluvným výrazem. ,,Je mi líto, že jsem byla taková k tobě i k Davidovi.. můžet mi to někdy odpustit? Nějakým způsobem jste mi přirostli k srdci, nechci o vás přijít.." To Mery vykulila oči ještě víc. ,,Nehraješ tady žádný divadlo, že ne?" měřila si ji pohledem. ,,Ne." ,,Fajn, za chvíli má přijít David, když to řekneš do očí i jemu, uvěřim ti. Jinak, jak si vůbec zjistila, kde bydlim?" ,,Spolužačka tě zná, Verča Chlámová." ,,No tak asi pojď dál." ukázala gestem, ať jde dovnitř. Šly do kuchyně. ,,Nějaký pití?" otočila se na ní Mery. ,,Vodu kdyžtak, díky." Mery jí podala vodu a sedla si vedle. Chvíli jen tak mlčky seděly. ,,Máte to tu hezký." prolomila ticho Adéla. ,,Díky." usmála se na ni Mery. Stále jí nevěřila, ale snažila se. Z téhle trapné chvíle je vysvobodil zvonek. David. ,,Jdu otevřít, počkej tady." řekla jí a odešla do chodby. ,,Ahoj." políbili se. ,,Je tady Adéla." pošeptala mu do ucha. David jí věnoval naprosto nechápavej pohled. Mery mu jen ukázala, ať jde do kuchyně. David tam vešel, ani se na ni nekouknul. ,,Tak můžeš spustit." pokynula Mery. Adéla zopakovala to, co řekla předtím Mery. ,,No ehh." vydal ze sebe David. ,,Jak ti máme věřit?" zeptal se po chvíli. ,,Našla jsem si přítele." hledala v kabelce mobil. ,,Tady." ukázala jim fotku. ,,Takhle.. já ti věřím, ale jestli kecáš, tak si mě nepřej už nikdy vidět." podívala se na ni Mery. ,,To samý." řekl David, který měl stále kamenný výraz ve tváři. ,,No tak já už půjdu, děkuju, že jste mě vyslechli a že mi věříte." zvedla se. Mery na Davida kývla, že ji jde vyprovodit ke dveřím. ,,Děkuju, Mery, a ještě jednou promiň." objala ji. Mery byla hodně zaskočená, ale pak ji objala nazpět. ,,V pohodě.. pak napiš, jestli ses dostala, nebo ne." usmála se. ,,Jo, jasně. Ahoj." ještě jednou se otočila, pak už Mery zmizela z dohledu. Mery vešla do kuchyně, ale David nikde nebyl. ,,Davide?" zeptala se. Místo odpovědi ji objal zezadu a dal pusu na krk. Mery se jen otočila a začala Davida líbat. Ani se nenadáli a skončili v posteli.