17.

137 4 0
                                    

,,Ježíš, to je fakt krá*aa." zabručel David, když zjistil, co obsahují všechny jeho upozornění. ,,Co se děje, zlato?" otočila se Mery od linky. ,,Ta.. jak se jmenuje.. Adéla, z tich přijímaček." ,,Co s ní?" ,,Ona, no, radši se podívej sama." podal jí mobil. ,,Holka se do tebe asi zacrushla." smála se Mery. ,,Tohle už je pomalu stalking, ale jako. Bych se nedivil, kdyby měla celej pokoj oblepenej mýma fotkama." ušklíbl se. ,,To všechno odmítnu." řekl po chvíli. ,,Nee, Daví." David k ní zvedl oči s pohledem 'si děláš srandu?'. ,,Vsaď se, že hned, jak jí to přijmeš, ti napíše. Uděláme lehčí prank." nahodila ďábelský úsměv. ,,Ty seš geniální, lásko." přijmul všechny žádosti a zvedl se.
Objal Mery zezadu kolem pasu. ,,Krásně to voní." dával jí polibky na krk. Najednou se ozvalo klasické messenger 'cink'. ,,Adélka už nám píše." otočila se na Davida a políbila ho. ,,Nejdřív to dovař a najíme se, pak Adéla." udělal jí pořádnej cucflek na krku. ,,Davide!" ,,Je to součástí mýho plánu." vyndal ze skříně talíře, aby Mery mohla nandat. ,,Jdu ještě zavolat mamce, kdy přijde, jestli jí mám taky nandat." vzala do ruky mobil, že vytočí její číslo. ,,Tak jsem domaa." ozvalo se od dveří. ,,Mami, já ti nandam jídlo, jo?" ,,Jasné." přiřítila se do kuchyně z obří taškou. ,,Cos to prosímtě nakupovala?" ,,Všechno možný, Maruško." ,,Neříkej mi Maruško!"
protočila Mery oči. ,,Maruškoo." chytil ji David. ,,No výborný, ještě ty začni." věnovala mu 'uražený' pohled. || ,,Mamí?" ,,Povídej." ,,Že můžu už zítra zůstat doma?" ,,Proč?" ,,Máme asi jen 4 hodiny a David mají volno, tak že by tady spal." podívala se na Davida a pak zpátky na mámu. ,,No tak jo. Ale ráda bych se vyspala, mládeži." ušklíbla se na ně a odnesla svůj talíř do myčky. ,,Vtipnýý." odpověděla jí ironicky Mery. ,,Fakt se ti to povedlo, bylo to výborný." pohladila Mery po rameni. ,,Jo, to je pravda." mrknul na ni David.

,,Tak bysme mohli odepsat tý otravce, ne?" zeptal se David po chvíli, co leželi v posteli. ,,Jo, to bysme asi mohli, no." podala mu mobil. ,,Se mi chce blejt jenom z tý zprávy a toho smajlíka tam." neochotně si ho od Mery vzal. ,,Hele jakej plán si myslel s tím cucákem?"

Přijatí? Kde žijí příběhy. Začni objevovat