15.

144 4 0
                                    

Jako předtím dojely na školu brzo, tak Mery chvíli seděla v autě. ,,Tak hodně štěstí." popřála jí máma. ,,Díky." usmála se na ní Mery. ,,Jo a pak pro mě nejezdi, přijedu pak s Davidem." zavolala ještě. ,,Jojo, tak čau." ,,Čau." vešla do školy a našla svoji třídu. S Davidem jsou ve stejné třídě, ale domluvili se, že ráno spolu nebudou mluvit, aby viděli, kolik holik po něm bude pokukovat. David opět přiběhl na poslední chvíli. Na Mery jen nenápadně kývl. Jeho příchod zbystřily všechny holky, až na Mery. Ta se bavila s nějakou holkou, která se na ní otočila. ,,Ten je kus, co? Šla bych do něj." ušklíbla se na Mery. ,,O přestávce za ním půjdu." otočila se a začala ho zase sledovat. ,,Ta se bude divit, holka." pomyslela si. Pak už přišla učitelka a všechno podruhé začalo. || ,,Tak končíme.. odložte propisky a já si to od vás vyberu." řekla a začala obcházet třídu. Mery si zapla mobil a napsala Davidovi, že za ním půjde ta holka a že tam pak přijde. David se zvedl a šel na chodbu. ,,Hele tak já jdu za ním!" řekla Adéla / ta holka, co sedí před Mery /. Mery se po chvíli taky zvedla a šla za nimi. ,,Ahoj." usmála se. ,,Ahojky." odpověděla Adéla, protože si myslela, že to je na ní. ,,Hele musím ti představit tady Davida." opřela se o něj. Mery se jen ušklíbla a tím jasně naznačila Davidovi, co bude. ,,Nebude potřeba." ironicky se usmála a Davida políbila. ,,Cco?" popošla od nich dál. ,,Nesnaž se získat zadané." chytila Davida za ruku a odešli chodbou pryč. ,,Ti ještě ukážu, Marie!" zamračila se a naštvaně odklusala do třídy.

||

,,Tak kam půjdeme?" zeptal se David, když ruku v ruce vyšli ze školy. ,,Mně je to jedno, ale šla bych někam na jídlo." odpověděla mu. ,,KFCko?" ,,Tak jo." nastoupili do tramvaje a jeli na Chodov.

||

,,Tak David Hofbauer.. tady, Marie ještě uvidí, jestli bude zadanej.. s ní." usmála se, když odeslala žádost o přátelství. ,,Takovýhle hezký kluci jsou pro mě! A ne pro nějakou Černou!" protočila na jejím jménem oči. Davidovo fotku si dala na tapetu do mobilu, vytiskla a pověsila do pokoje.

Přijatí? Kde žijí příběhy. Začni objevovat