,,Ahoj, mamii." zakřičela Mery přes celý barák, když přišli. ,,Ahoj Mery a.." zarazila se. ,,David, dobrý den." pozdravil David a podal Mery mámě ruku. ,,Ehh, jo.. mami, David. Davide, mamka." představila je. ,,Lucka, tykej mi." podala mu ruku. ,,David, děkuju a.. ahoj." podal ruku nazpět. ,,Jdeme nahoru, tak kdyby něco." řekla Mery a šli s Davidem do jejího pokoje. Mery otevřela dveře, David ji popadl za pas a začal líbat. V tom všem David rychle zamkl a 'povalil' Mery do postele. Už ji začal svlíkat, když se za dveřmi ozvala Lucka. ,,Mery?" radši jen zavolala. ,,Jo?" ,,Jedu na poštu a pak ještě nakoupit, tak to tu nezbořte." ,,Jasný, pa." Pak už ji David umlčel polibkem. Počkali na klapnutí dveří. ,,Tak kde jsme to skončili?" vzepřel se nad Mery. Mery nic neřekla a přitáhla si ho na sebe. Chvíli se jen líbali, když ji David začal svlékat. Mery mu to oplácela, takže do chvilky byli nazí. ,,Jseš fakt nádherná." slintal nad jejím tělem. ,,No ty máš zrovna co říkat." ušklíbla se. ,,No mám." ušklíbl se nazpět. Dál už se oba nechali unášet tělem a dotyky toho druhého..
Mery ležela Davidovi na hrudi. ,,Davide?" zvedla se a otočila se na něj. ,,Ano?" díval se na ni jak na svatý obrázek. ,,My si nedávali pozor." ,,To bude dobrý." ,,Davide, sakra, já nechci být v 15 těhotná!" ,,Mery, to bude dobrý, věř mi." přitáhl si ji a políbil. ,,Když řikáš.. tak to snad bude pravda." usmála se. ,,Já se jdu oblíct a půjdu udělat něco k jídlu, jdeš taky dolů?" zvedla se a hledala tepláky. ,,Ty tepláky nos častějš, máš v nich úžasnej zadek." ,,To chceš říct, že bez tepláku ne, jo?" nahodila 'uražený' obličej. ,,Tak je ještě hezčí, samozřejmě." zvedl se a následoval Mery, která už se vydala do kuchyně. Vzal si sebou mobil, protože tam měl několik upozornění.