18.

134 4 0
                                    

,,No, předpokládám, že tě na instagramu taky začala sledovat, takžee.." začal David. ,,Takže?" ,,Prostě vyfotíme fotku, jak na mě ležíš, aby byl vidět ten cucflek, a dáš to na story." usmál se vítězně. ,,Ty seš chytreej." pohladila ho po tváři. ,,Jako ty." dal jí pusu do vlasů. ,,Tak já jdu pro ten mobil." zvedla se. David mezitím otevřel zprávu. - Ahoj, Davíí😊 - ,,Pánaboha." Mery se mu vysmála a sedla si k němu. Po pár pokusech byli s fotkou spokojení, tak k ní jen napsala 'štěstí♥️' a přidala na story. ,,Tak co jí mam odepsat?" zeptal se. ,,Ahoj, Adél. I s tím samým smajlíkem." ukázala na její zprávu. Chvíli si s ní psali, když napsala to, co oba čekali. - Nechceš zajít někdy ven?😅 - ,,Odepiš jí tak můžeme." řekla Mery. ,,To ti to nebude vadit?" ,,Ne, když půjdu s váma." ušklíbla se. ,,Jo tak ty takhle." políbil ji. - Tak kdy máš čas?😄 - David se podíval na Mery. ,,Můžeme jít dneska, ať to máme z krku." ,,Tak jo." Odepsala, že má čas taky, tak se na dnešek domluvili. Poté už jí jen hodili zobrazeno a šli spát.

Ráno na Davida čekala další zpráva od ní. - Si s ní vůbec šťastnej?🤨 - David to radši ignoroval. Mery ještě spala, tak vzal mobil a vyfotil je. Po chvíli se rozhodl, že jí tedy odepíše.

D - Proč se ptáš? -

A - Nevypadal si tak včera -

D - Jak si asi vypadala ty na přijímačkách? -

A - Hezky😊 -

D - Tak si čekej na někoho, kdo bude mít stejný názor.. a jak už ti řekla Mery, nezkoušej to na zadaný -

A - Ten večer platí? Kam půjdeme? -

D - To je mi jedno -

A - Ok, tak v půl páté na Chodově -

Mery se začala probouzet. ,,Jak dlouho už si vzhůru?" zeptala se. ,,Moc dlouho ne.. a zase mi psala Adéla, koukej." podal jí mobil, aby si to přečetla. ,,Ta má dost." ,,To mi povídej." ,,Půjdem si dát snídani, nebo budeme ještě ležet?" ,,Ležet." začal ji líbat a Mery si na něho lehla..

Přijatí? Kde žijí příběhy. Začni objevovat