Bylo něco málo před 4 a Mery se s Davidem válela na gauči. ,,Hele za chvíli máme sraz s Adélkou." řekla ironicky. ,,Já jdu nahodu udělat ze sebe člověka, tak můžeš jít se mnou, nebo tady zůstaň." zvedla se a zamířila ke dveřím. David v těsným závěsu za ní. Mery se i přes Davidovo neustálé otravování klasicky namalovala. Kolem čtvrt na pět vyrazili. David cestou napsal ještě Adéle, kde přesně se sejdou. - Před kinem - ,,Frajerka si myslí, že s ní půjdu do kina, ne?" ukázal to Mery. ,,Ježiš, to je fakt kráva." smála se tomu. ,,Mery, víš co na tobě nejvíc obdivuju?" zeptal se po chvíli. ,,To fakt netuším." ,,No jakože obdivuju na tobě všechno, samozřejmě, ale nejvíc mě fascinuje, že nežárlíš. Ostatní holky už by hysterčily." ,,Kdo řekl, že bych nežárlila? Prohlásil si o ní, že je kráva, takže to beru tak, že o ní nemáš zájem. Každej žárlí, jen někdo v malé míře." vtiskla mu pusu na tvář. ,,Přesto tě strašně moc miluju." přitáhl si ji k sobě a objal.
Když šli ke kinu, Adéla už tam čekala. Mery šla v pozadí Davida, takže nebyla moc vidět. ,,Ahoj, Daví." objala ho. David ji odstrčil. ,,Neobjímam ani kamarádky, natož holky, který vlastně vůbec neznam." ,,To se může změnit." už se mu chtěla zavěsit za ruku. ,,Ahoj." řekla Mery a neodpustila si lehký úšklebek. ,,Co ty tady děláš?" změřila si ji pohledem. ,,Jsem tady s Davidem?" zvedla obočí. ,,Jenže dnešní večer patří mně a Davidovi, bez tebe." poslední slova zdůraznila. ,,Tak brzdi holčičko. David je můj přítel a o tebe nemá sebemenší zájem, takže pokud se s ním chceš rozhádat i jako 'kamarádka', vedeš si skvěle. Ještě jednou ti říkam, nes*r se do cizích vztahů. Najdi si někoho nezadanýho." vyjela po ní Mery. ,,Tak proč mi asi psal, že s tebou není šťastnej?" založila si ruce na hrudníku. ,,Myslíš tu zprávu, na kterou ti David jasně odpověděl, ať se nemontuješ do zadaných?" ušklíbla se. Adéla Davida zpražila pohledem. ,,Proč si jí to ukazoval?" zeptala se ho. ,,Nemáme před sebou žádný tajemství." dal Mery ruku kolem pasu. ,,Vy dva jste vážně strašní, nesnášim vás!" vyštěkla a otočila se 'na podpatku. ,,Nápodobně." řekl ještě David za dupající Adélou. ,,A co my?" otočil se na Mery. ,,Co my?" ,,Dáme kino, když už jsme tu?" nabídl jí ruku. ,,Tak můžeme." ochotně jeho ruku přijala.