Namjoon ¥
.....
Když jsem zase otevřel oči tak jsem byl na pokoji, hadičky byly všude a bylo ti nepříjemné ticho. Rozhlédl jsem se a zjistil jsme že tu nejsem sám. Byly tu nějaký kluci. Spali. Nevím kdo to je, jako asi to byly jeho kamarádi a členové skupiny. Ale já je neznám.
"Namjoone!" vykřikl někdo. Otočil jsme tam hlavu a setkal se s pohledem jednoho kluka. Pomoc! Kdo to je? "Aaaa ahoj?" řekl jsem spíše otázkou. On se zastavil a vyděšeně se na mě koukl. "Ty si mně nepamatuješ. I am J-Hope. You're Hope" řekl a koukl na mě. Já nevěděl o co jde. Ale jmenuje se J-Hope.
"Fakt si nevzpomínám promiň" řekl jsem, fakt nevím kdo to je. On se jen usmál a nechal to být. Potom odešel a nechal mě tu s těmi ostatními. Ještě že spali.
......
"Takže jak se cítíte?" zeptal se mě doktor asi po páté. "Fajn" řekl jsem znudeně . Chci domu. Za Marcusem, a ne tu ležet v jiném těle a ještě poslouchat kecy doktorů.
"Pane, srazil vás vlak" řekl a já jen koukal. Vlak, ty jo. Chudák ten kluk, no ještě že tu jsme já. "Cítím se dobře, můžete mě nechat odpočívat" řekl jsem a on odešle. Bože ten je divný..
Koukl jsme se před sebe a vidle ty kluky. Vím že jeden je J-Hope. Dal nevím. "Ahoj, hele fakt vás neznám. Nechci si tady hrát že jsem vás kámoš. Ten už je, se omlouvám, mrtvý. Pro vás jsem Namjoon, jinak se jmenuji Martinus, jsem z Norska" řekl jsme a on jen koukali.
"Takže nejsi nás Namjoon" řekl smutně jeden z nich. "Jimine nebreč" řekl někdo a objal ho. "Je mi to lito, ten váš kamarád neměl asi šanci" řekl jsem smutně.
"Kluci, hlavně že je zpátky. Jako není to on ale je to jeho tělo a.... Fajn mlčím, není to on" řekl někdo. Já se jen smutně usmál. "Budeme muset spolu vyjít, třeba se mi povede vám ho dostat zpátky" řekl jsem a tomu Jiminovi se rozzářily oči. "Vážně?" řekl a objal mě. "Miluju tě" řekl mi, já ho objal a usmál se.
Takže co myslíte? Bude tam Namjoon jako opravdu on nebo ne?
ČTEŠ
Two bodies, one soul (M&M)
FanfictionJak už víte z názvu, jedná se o příběh kdy se může jedno z dvojčat převtělit. Jeho duše přejde do jiného těla. Právě Martinus má tu možnost. Nikomu to neřekl, ani svému bratrovi. Jeho druhé tělo, je to kluk. Taky je to zpěvák, ale až z Jižní Korei...