6

73 15 5
                                    

Martinus-po týdnu

Doma je všechno v pořádku. Marcus už nechce vědět to tajemství a já jsem za to rád. Koncerty jdou podle plánu, jen počasí nám moc nepřeje. Právě prší a prší. Marcus je někde pryč, asi u kamaráda či co. Já teda sedím v tichosti v obýváku.

Mohl bych se kouknout co se děje u Moona. Už mě, jako jeho pustily domu. Zjistil jsem že všichni bydlíme spolu ve vile, takže super. Klukům to nevadí, jen se bojí že to na koncertech někdo pozná. Ten hlas, ale doufám že to bude v pohodě. Tak jsem se teda usmál nad představou mě jak rappuju a zavřel oči.

Namjoon ¥

Probudil jsem se, venku byla ještě tma a bylo sedm hodin ráno. Kluci nemají žádné koncerty teď. Takže taky pohoda. Prý že si musím zvyknout a pro ostatní že se musím ještě uzdravit.

Jo mám zlomenou ruku a nohu, takže ještě větší zábava. I když je v těle jiná duše, tak tělo je pořád tělo. Takže po nehodě je jasné že bude, jak bude.

Tak jsem si povzdechl a řekl si že jsem mohl ještě spát, ale co. Tak jsem vstal a šel se umýt. Nějak jsem se tam dostal. S berlemi to moc nejde no. A pak jsem se vydal dolů, doufám že se tu neztratím.

(Lidi, napište mi jestli se v tom neztrácíte. Já už celkem jo, takže tak)

Když jsem byl hotový, šel jsem dolů. Dát si snídani. Kuchyně už vím kde je, takže. Měl jsem hlad. Dole nikdo nebyl, jak jinak. Je brzo a oni vstávají tak v jedenáct hodin.

Nakonec jsem si vzal toust a něco k tomu. V tichosti jsem seděl na židli a popíjel k tomu kafe. Kde mě někdo ze zadu objal. Fakt jsem se lekl, nekecám.

Otočil jsem se a pohled mi spal na Sugu, ano už znám jejich jména. Vypadal sladce když je rozespalý. Asi se mi líbí, ale on mě objímal jen proto že Namjoon. Pořád je to tělo jeho kamaráda. Pochopil jsem ze Jimin Namjoona miloval, a miluje. Ale nevím jestli to Namjoon věděl. Chudák kluk, ale udělám vše aby se jim vrátil.

Třeba půjdu i za samotnou smrti.

Two bodies, one soul (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat