8

66 18 2
                                    

Martinus

Když záchranka přijela tak ho vzali a odvezli, já samozřejmě jel s nimi.. Hned jak dojeli do nemocnice tak ho vzali na sál. Prý vnitřní krvácení, nebo nevím co mu je.

Já si sedl na židli a čekal........ Čekal jsme hodinu, možná i víc. Nakonec sem přišel doktor a tvářil se unaveně.
"Takže?" zeptal jsem se. "No vás bratr je na pokoji. Prodělal infarkt a jak padal na zem tak se praštil o roh postele. Teď je v bezvědomí" řekl a já přikývl. Potom jsme se ještě ptal na číslo pokoje.

Šel jsem za ním. Řeknu mu to, nesmím před ním mít žádné tajemství. Tak jsem došel ke dveřím a potichu vešel. Ležel na posteli a okolo byly hadičky.

" Ahoj brácha. No.... rozhodl jsem se že ti to řeknu. Asi mě stejně neslyšíš ale to nevadí. Pak budu moct říct že už jsme ti to říkal. No takže, zjistil jsem že se můžu převtělit, jo zní to šíleně ale je to tak.. Nějaký kluk v Jižní Korei, že skupiny BTS. Jejich leader zemřel, já jsem teď v jeho těle. Musím najít pravého Namjoona. On jeden člen je do nej blázen. Nemůžu se koukat jak se trápí " řekl jsem a vydechl.

" Takže tak" řekl jsem poslední slova a zvedl se. Ale něco mě chytlo, Marcus. "Slyšel jsem tě, je to šílený ale musíš mu pomoct" řekl a usmál se. "A já ti pomůžu" řekl mi a já nechápal.

Potom se bez problémů zvedl a ukázal ruku. Měl ji jako kostra. Co to sakra? "Trochu jsme si popovídal se smrtí. Milá osoba" zasmál se. Takže bráchové co mají nadpřirozené schopnosti. Proč ne.

Two bodies, one soul (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat