14

91 13 8
                                    

Namjoon (Už ten pravý)

Probudilo mě ostré světlo co mi svítilo do očí. Rukou jsme si zakryl oči a pomalu otevřel oči. Byl jsem ve svém pokoji, všechno bylo tak jak jsme to nechal.

Fotky, piano na skládání a postel byla stejně neustálá. Všude byl prach, no to budu muset uklidit. Ani jsme se nenadál a slyšel jsem kroky. Rychle kroky, jako by běželi.

Najednou někdo vyrazil dveře. Zastavil se uprostřed pokoje a pohled zabodl na mě. Byl to Marcus. Usmál se a zařval. "Kluci je tady!". Najednou jsme slyšel přímo běh. Po chvilce se všichni objevily v pokoji a koukali na mě.

"Ahoj" řekl jsem a viděl jak se Jimin rozbrečel.. Všichni se rozběhli ke mě a skočil na mě. Objímali mě a brečeli. Brečel i Suga.

"Kluci v pohodě, jsem tady. Jimini " řekl jsem a on se na mě koukl. Já neváhal a políbil ho. On mi polibek vrátil a nakonec jsme se líbali, kluci odešli a já tu byl jen s ním..

"Já se bál že mě nebudeš chtít. Proto jsem ti to neřekl. A když tě srazil ten vlak" řekl a rozbrečel se. "Jimini klid, jsme tady. S tebou. Jsme spolu" řekl jsme a objímal ho. Byl jsme konečně s někým kdo mě miluje.

Po roce

Martinus chtěl abych je naučil anglicky. Prý alespoň něco. Tak jsme tak udělal. Kluci se přestěhovali k nám, prý to rodičům nevadí. Jsou přece dospělí.

Suga jsme zjistily po měsíci že chodí s Martinusem. S Jiminem nám to klapalo a všechno bylo v pohodě. Nakonec se z neznámých lidí stali přátelé. A z přátel se stali rodinou.

Two bodies, one soul (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat