13

55 12 1
                                    

Martinus

Už jsem přišel na to jak ho dostat zpátky. Potřebuju Marcuse,on si s ním může promluvit. Když teď pracuje se smrtí, řečeno. Tak jsem se zvedl a šel k našemu pokoji. Došel jsem ke dveřím a slyšel hlasy. "Takže budeš můj přítel?" zeptal se a já čekal. "S radostí" řekl a pak už jsem neposlouchal. Byl jsme šťastný že on je šťastný.

Nakonec jsem po chvilce zaklepal. Otevřel mi J-Hope. Já se na něj usmál a on na mě taky. Potom zamával Marcusovi a odešel. Já se na Marcuse usmál a on na mě.

"No proč jsme přišel. Potřebuju aby sis s ním promluvil. Musí chtít se vrátit. Dohodni se nějak se šéfem" řekl jsem a on kývl. Potom si lehl a zavřel oči. Já si teda sedl k posteli a čekal.

Marcus

Otevřel jsem oči a rozhled se. Byl jsem v parku, normálně v parku. Bylo tu hodně lidí, strašně moc. Asi sem chodí lidi když umřou, jejich duše. Musím najít Namjoona. "Řekni mu že ho Jimin miluju" slyšel jsem v hlavě.

Tak jsme se zvedl a šel ho hledat. Procházel jsem uličkami a okolo stromů. Až jsem zahlédl bílé vlasy. Rozběhl jsem se k tomu člověku, popadl ho za rameno a otočil.

Byl to on, koukal na mě zděšeně. "Kdo jsi?" zeptal se. "Jsem Marcus, bratr Martinuse. Kamarád tvých kamarádku a přítel J-Hope. Potřebuju aby ses vrátil. Ostatní tě potřebuji" řekl jsem a on se usmál.

"Nepotřebuji, vystačí si sami. Jsi hodný že ses dostal až sem. Ale já tady zůstanu, tady mám příbuzný a rodinu. Tam jen kamarádky, oni to zvládnou" řekl mi a otočil se, pomalu odcházel.

"Jimin tě potřebuje! Miluje tě!" zařval jsem na něj. On se otočil a koukl na mě. "Neřekl ti to, bál se že ho odmítneš. Že pro tebe nebude dost dobrý" řekl jsem a on se usmál.

"Jak by ho někdo nemohl milovat, vždyť je tak roztomilý" zasmál se a kývl hlavou na cestu. "Tak mě odtud dostaň" řekl mi a já přikývl. Vzal jsme ho za ruku a zavřel oči.

Probudil jsem se v pokoji a rychle otevřel oči. Rozhled se se a pak se koukl na Marcuse. "Vrátil se!" zařval jsem a vyběhl z pokoje.

Co myslíte? Bude Namjoon stejný nebo bude trochu jiný?



Two bodies, one soul (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat