5

79 15 3
                                    

Marcus

Martinus má tajemství a já nevím jaké, štve mě to a dost. Vždycky se mi se vším svěřil. Proč ne teď? To už mi nevěří. Musím se ho zeptat. Tak jsem šel k jeho pokoji a bez zaklepání vešel.
"Ahoj, co potřebuješ?" zeptal se mě ospale.

"Můžeš mi vysvětlit co se to s tebou poslední týden dělo?! Byl jsi úplně mimo, jako kdyby jsi byl myslí i duší úplně jinde!" řval jsem na něj, štvalo mě to.

"A co když jsem byl? Co když mám tajemství které nevíš ani ty? Co budeš dělat? Hm? Pověz mi to, protože já se snažím vyjít oboum vstříc" řekl jsem mu a on jen koukal.

"Cože? Jaké tajemství? Jak oboum? Co se děje? Řekneš mi to, jestli ne, tak jsme spolu zkončil. Řekli jsme si že mezi sebou nebudeme mít tajemství. A jak vidím, ty máš jedno velké" řekl jsem naštvaně. Takže pán má tajemství to se podíváme. Martinus si povzdechl a odešel.

"V tom případě, sbohem Marcusi" řekl. Nechal mě tu s otevřenou pusou stát. "Počkej!" zařval jsem na něj. Nechci o něj přijít kvůli tajemství. On se teda zastavil. "Nechci aby jsi odešel, pokud mi to teda nechceš říct, nemusíš" povzdechl jsem si a objal ho.

Potom jsem odešel, nevim co dělal on.
.....

Ale zajímalo by mě jaké tajemství má, když ho neřekne ani mě tak je velké.
Jak myslel to oboum? Musím na to přijít, on se jednou prokecne a v tu dobu tu budu a uslyším to.

Martinus

Když Marcus odešel tam jsem byl rád. Jako nevadí mi tu ale musím něco probrat s kluky. Slíbil jsem Jiminovi že mu vrátím pravého Namjoona. Ovšem nevím jestli je to možné.

Když už je mrtvy tak co mam dělat, jo doufám že bude nějaké řešení. Tak když jsem si byl jistý že se Marcus nevrátí , lehl jsem si a zavřel oči.

Namjoon ¥

Vzbudil jsem se a pořád jsem byl v pokoji. Kluci seděli nebo stáli a koukali na mě. "Co?" zeptal jsem se, protože mi to přišlo už dost divné. Nic neřekli jen si něco mumlali.

"Doufám že umíš zpívat, a že umíš anglicky" řekl jeden z nich. "Jsem zpěvák takže jo, a anglicky mluvím ne" řekl jsem a oni řekli všichni ne.
"Takže mluvím korejsky a ani o tom nevím, super" řekl jsem a oni se zasmáli. "Ještě budu rappovat" řekl jsem a povzdechl si.

"Jo to Namjoon uměl dobře" řekl Jimin a usmál se. Co s tím klukem je.? Ho miluje nebo co? No jo, láska.

Two bodies, one soul (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat