İtmesini Falan Mı Bekliyordun Yoksa?

220 18 0
                                    

ROSS'UN AĞAZINDAN:

Nina tam beş dakikadır hiçbir tepki vermeden duruyordu. Hepimiz çok sevinmiştik Nina'ın 1.olmasına. Ama korkmaya başlıyorum. Tam beş dakika, hiç tepkisiz, kımıldamadan, gözünü bile kırpmadan öylece durup durması NORMAL değildi. Sesleniyorum ses yok. Rydel sürüyor tepki yok. Sun bir çare kaldı. Acaba yapabilir miyim? Evet yapabilirsin Ross. Böyle durması NORMAL değil çünkü.

Bir bardak soğuk suyu kaptığım gibi Nina 'nın suratına attım. Bu hareketin karşısında herkez şaşırsa da işe yaradı Nina suratıma döndü ve birden çığlık attı.

"Nina bir dahaki sefere haber ver kulağımda zarı gitti. "

" ağğğhggghh Nina! "

" Kulağım sağır oldu. "gibi nidalar yükseldi benimkilerden. Tabi ben tepki verip şokta çıkmasına sevinmiştim. Ama çığlık su attığım için mi yarışmayı kazandığına olan sevincini göstermek için mi bilemedim. Ben bunu düşünürken birinin kollarını boynuma beni öldürebilecek şiddette sarmasıyla düşüncelerden sıyrıldım. Kolları takip ederek bana sarılan kişiye baktım. Nina olduğunu sanmıştım baştan ben de. Daha doğrusu onu bekliyordum ama bana sarılan kişi Nina yla beraber 1. Liği paylaşan kız olması beni şaşırtıcı kadar herkesi şaşırtmıştı anlaşılan.

NİNA'NIN AĞAZINDAN:

Ross'a fark ettirmeden ani bir şekilde ona kollarını dolayan ahtapota bakakaldım. Herkes çok şaşırtmıştı. Ama Ross da halinden memnun gözüküyordu. İç sesim "Ne o Nina memnun değil misin? İtmesini falan mı bekliyordun yoksa? Neden itecek ki-" diye devam ederken aniden gelen öfkeyle damarlarıma adrenalin hücum etti ve ne olduysa o zaman oldu. Kendimi kaybettim.

Rydel'in AĞAZINDAN:

Hepimiz şoka girmiştik. Nina ya baktığımda başka birşeyler okunuyordu gözlerinden. Şaşkınlık ve anlayamadığım bir şey daha. Ben ona bakarken birden kızın üzerine atlayıp kızın saçını eline doladı. Ross ile kızı ayırmış oldu. Hepimiz şok üstüne şok yaşadık resmen. Tamam Ross un Nina dan hoşlandığını biliyorum, itiraf edemedi ama dilinden hiç Nina adı düşmüyor. Nina zaten taviz vermiyor hiç duygularından. Ama şimdi bu da neyse yoksa kıskandım mıydı? İşte bu hoşuma giderdi. Çünkü Ross ondan hoşlanıyor. O ona yüz vermez ise Ross yıkılır. Duygusal bir yapısı var çünkü.

Birden Nina kız hiçbir darbede bulunmadığı halde yere yıkıldı ve ayağını tutmaya başladı. Hepimiz şokta olduğumuz için kimse onları ayırmamıştı. Ahh salak kafam bu kızın ayağı alçıdaydı nasıl böyle birşey olmasına izin verdim. Hadi ben unuttum çocuklar neden ayırmadı. Sahi onlar da şoktaydı. Ben hala ne duruyorum.

"Nina iyi görünmüyorsun. Ayağını çok zorlamamalydın tatlım. "

" Nina! İyi misin? Çekil Rydel! "

Ross da sonunda kendine gelip yanımıza gelmişti. Panik zamanlarında ki öfkesinden de benim nasibim olanı bana lutfetmişti.

Nina yı arabaya kadar kucağında taşıdı. Biz de hızlı haraket edip arabaya binmiştik bile. Ross Nina yı yerleştirdi. Sonra dışarı çıktı. Tam o sırada içerdeki Ross a sarılan kız yanına geldi ve "Sen Ross değil misin? "dedi onu göstererek," Yani siz R5 değil misiniz? "dedi bizi göstererek. Sonra gözü Nina ya takıldı ve" Ama seni tanımıyorum sen grubun üyesi değilsin olsa bilirim. Az önce de beni Ross dan ayırıp saçımı yalan kızsın. Sen kimsin? "dedi Nina ya önce şaşkın bir ihaleden sonra hiddedlenen bir şekilde.

NİNA'NIN AĞAZINDAN :

Tam ben ağzımı açacaktım ki kız zaten hiç kapanmadan çenesini yeniden açtı." Yoksa sen Ross'un herkesten sakladığı kimse tarafından bilinmeyen sevgilisi misin? Ondan Ross ciddi bir ilişki yaşamıyor diye biliyor herkes. Ondan ben gelip Ross'a sarılınca üzerime atladın. "

Bu kız haddini aşıyor. Hayır iki dakkada ne senaryolar düzdü. Yok Ross'un sevgilisiymişim. Ondan ciddi ilişkiler yaşamıyormuymuş. Yok beni herkesten saklıyormuşmuş. Ross da zaten yine şoka girmiş. Bir şey demeden ağazı açık bir şekilde aval aval bakıyor. Tam duruma el atıp "Ne saçmalıyosun sen ben bunun sevgilisi değilim. Olmam da. Tipi yok bunun." diyip. Aslında taş gibi şimdi herkes bakar bu fiziği hasta olur ama bu kıza ben bunu demem hem de Ross'un yanında. Asla. "Ne saçma şeysin kardeşim iki dakkada ne senaryolar ürettin. " diye de devam edecektim ki ayağıma bir sancı girdi. Çok zorlamışım demekki ayağımı. Ben de birden feryadı bastım. Ross anında arabaya bindi. Ama kızın ona fark ettirmeden cebine bir şey koyduğunu gördüm. Hemen Riker arabayı çalıştırdı. Kapıyı kaptmamıştı Ross. Kız seslendi "soruma cevap verin yoksa bu olayı sosya medyada paylaşırım. "diye tehdit etmedi üzerine Ryland kalkıp kapıyı kapattı. Biz hastahanede giderken ayağıma giren sancılar hafifledi.

" Ross o kız bu olayı sosyal medyaya verirse ne olur. Bununla tehdit ettiğini göre önemli bir şey mi olur? "diye soru yönelttim merak ederek.

" En kötü ihtimal buna hiç kimse inanmaz çünkü ben böyle bir şeyi yayımlamaz isem kimse gerçeklik payı olduğuna ihtimal vermeyip es geçerler. Bir tek benim hesaplarından yayımlanması bu olayı kanıtlar."

Dedi.

Hastahanede doktor önemli bir şey olmadığını sadece zorladığım için acıdığıno ve daha dikkat etmemi söylemişti. Şu An ise benimle beraber bize geçtiler ve oturuyoruz. Önümüzde atıştırmalık ıvır zıvır. Birden aklıma gelen şeyle ortaya herkesin dikkatini bana toplayacak bir şey söyledim.

"Ross cebine bak, arka Sol cebinde. "dedim herkes bana baktı ve Riker

" Yoksa sen Ross'un arka cebine elini sokup bir şey mi koydun Nina, senden beklemezdim. Ama doğru ummadık taş baş yarar. "Ben bir şey demeden Rocky Riker'in kafasına bir tane geçirdi.

" Soru sormayın Ross cebine bakar mısın? "diye günlerim resmen. Ross hızla ayağa kalktı ve elini cebine attı.

" Bu bir kağıt. Nasıl girdi bu buraya. Nina sen nereden biliyorsun? "

" Soru sorma aç bak, ben de bilmiyorum o kız koydu. "

Hızla açtı ve birden gözleri fal taşı gibi açıldı.

......................................

Bu bölüm nasıl oldu hiçbir fikrim yok. İçimden o An ne yazmak geliyorsa onu aydım. Bu bölüme sınır yok. Ama yorum, oy gelirse ve okuyucu sayısı artarsa sevinirim. Okuyucu sayısını arttırmak için R5er arkadaşlarımıza kitabı önerisinin çok sevinirim. Bir de facebook ta Meteotlar=R5 sayfasını beğenirseniz çok sevindirik olurum. Öpüldünüz

Şansın DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin