14. KAPITOLA - AKA smut

1.1K 64 7
                                    

Jakmile se za nimi dovřely dveře od pokoje, přišpendlil Albus Scorpiuse ke zdi a začal jej hladově líbat. Kdykoliv Albus oddálil své rty, aby se mohli oba nadechnout, snažil se Scorpius vymotat ze svého oblečení a roztřesenýma rukama sundat i to Albusovo. Zdálo se, že čím méně oblečení na sobě měli, tím větší horko bylo v místnosti. Scorpius byl sám se sebou spokojený, když zvládnul oba vysvléct do trička a kalhot, aniž by tím přerušil jejich frenetické líbání. To mu dodalo odhodlání – rukama odstrčil Albuse na postel a svalil se na něj.

Ústy zaútočil na jeho krk, nasával jemnou kůži a tiskl ji mezi zuby. Propracovával se níže až ke klíční kosti, když Albus slastně zaúpěl. Scorpius pocítil náhlé pnutí v rozkroku a otřel se o Albusovu narůstající erekci. Potřeboval více Albusovi kůže.

Posadil se obkročmo nad Albusovým klínem a přetáhnul mu triko přes hlavu, pak odhodil i svůj vršek. Prsty hladil Albusovu hruď a polibky putoval k cestičce chloupků na jeho podbřišku. Rozepnul Albusovi kalhoty a počkal, až se Albus nadzvedne, aby mu je mohl stáhnout z nohou. Vydechl obdivem nad jeho perfektně stavěným tělem. Postavil se vedle postele a začal si svlékat poslední zbytky svého oblečení. Albus využil příležitosti, aby si sundal boxerky a ponožky.

Když byli oba nazí, usadil se Scorpius zpátky na Albuse. Oba se chvilku fascinovaně dívali na své plně ztopořené penisy, které se vzájemně dotýkaly. Scorpius se několikrát prohnul v bocích a lehký kontakt o Albusovu erekci vyvolal slastné brnění po celém jeho těle.

Albus frustrovaně zasténal Scorpiusovo jméno, jeho penis se dožadoval silnějšího tření. Rukou objal oba údy a v pomalém rytmu táhnul nahoru a dolů. Scorpius zvrátil hlavu dozadu a začal jemně přirážet do Albusovy dlaně. Albus zrychlil pohyb rukou, aby se sladil se Scorpiusovým tempem. Místnost zaplnilo jejich hlasité oddechování a několik tlumených vzdechů, když těsně za sebou dosáhli orgasmu.

SCORBUS a první polibek, který se počítáKde žijí příběhy. Začni objevovat