15. KAPITOLA

1.2K 90 40
                                    

Scorpius se svalil na polštář vedle Albuse a odhrnul si z čela zpocené vlasy. Albus se na něj otočil, oči měl maličko přivřené a blaženě se usmíval. Pomyslil si, že nikdy neviděl nic perfektnějšího než Scorpiuse zcela nahého vedle sebe se zrůžovělými tvářemi a lesknoucí kůží od kapiček potu.

„Miluju tě," zašeptal Scorpiusovi do ucha a políbil ho na něj.

„Já tebe taky," vydechl Scorpius a s pohledem upřeným ke stropu stiskl Albusovi ruku.

Albus se zvedl a došel se do koupelny umýt. Když se vrátil, Scorpius ležel v posteli stočený do klubíčka v polospánku. Albus ho přikryl dekou ze své postele a vklouzl k němu. Pevně ho zezadu objal, Scorpius se maličko zavrtěl a oba téměř okamžitě usnuli.

Ráno se probudili pozdě, Scorpius vystřelil z postele a rychle se začal oblékat do oblečení, které bylo nyní poházené po celém pokoji. Mezitím, co sbíral ze země jednotlivé kousky svršků a spodků, snažil se donutit Albuse ke vstávání.

„Přijdeme pozdě na snídani, Albusi," zaúpěl.

Albus chvíli brblal, ale nakonec se také zvedl, ospale oblékl a dovlekl do koupelny.

Před dveřmi z pokoje se oba zastavili a podívali jeden na druhého. Albus vzal Scorpiusovy ruce do svých a natáhl se k němu pro první ranní polibek. Když se od sebe odtáhli, usmál se povzbudivě na Scorpiuse a Scorpius na jeho úsměv odpověděl souhlasným pokýváním hlavou. V tom drobném gestu bylo vše, co potřebovali vědět – ujištění, že cokoliv je venku čeká, zvládnou společně.

Snídaně už pomalu končily, kromě Draca byla hotelová restaurace téměř prázdná. Posadili se k němu a objednali si klasickou francouzskou snídani s kávou a džusem.

„Předpokládám, že jste si včerejší noc užili," smál se Draco jejich rozespale nepřítomným výrazům v obličeji.

Albus se Scorpiusem na sebe vrhli nenápadný pohled a oba zčervenali do barvy nebelvírských dresů.

„Tati, až se vrátíme, musím ti něco říct..." zamumlal Scorpius se skloněnou hlavou, aby se vyhnul Dracovým tázavým očím a cítil, jak mu Albus pod stolem stiskl ruku.

---------------------------------

AN: Komentáře jsou vítány, tak nebuť labuť a zapoj se do komunity! :)

🎉 Dokončil/a jsi příběh SCORBUS a první polibek, který se počítá 🎉
SCORBUS a první polibek, který se počítáKde žijí příběhy. Začni objevovat