Chapter 2/part 2: Undercover

35 4 4
                                    

   «Νιώθω πολύ άσχημα. Δε φτάνει που δε σε άφησαν να μπεις στο ξενοδοχείο στο οποίο εγώ σε προσκάλεσα, μου πλήρωσες και τον καφέ;» της είπε ενώ κάθισε ακριβώς απέναντι της. Εκείνο το κίτρινο φούτερ που φορούσε, για κάποιο λόγο φώτιζε τα μάτια του τα οποία ανταγωνίζονταν επιδεικτικά το χρώμα του ουρανού κατά τη διάρκεια μιας ηλιόλουστης μέρας.

   «Αν ήξερα ότι ένας καφές θα σε έκανε να νιώσεις τόσο άσχημα δε θα έμπαινα στη διαδικασία να τον παραγγείλω.» είπε γελώντας, σε μια προσπάθεια να του φτιάξει το κέφι.

  «Λυπάμαι πραγματικά..» συνέχισε εκείνος.

  «Δε υπάρχει λόγος να λυπάσαι. Η αλήθεια είναι, ότι στο τέλος το ψιλό-διασκέδασα.» του είπε αιφνιδιάζοντας τον.

  «Που σε πέταξαν έξω;» της απάντησε με την απορία να γίνεται διακριτή ακριβώς στο πάνω μέρος της μύτης του, όπου και συναντήθηκαν τα φρύδια του.

  «Ναι. Ήταν μια πολύ εποικοδομητική εμπειρία. Κανείς δε μπορεί να σε πλησιάσει έτσι απλά. Όχι ότι θέλω να το παινευτώ, αλλά με έκανε να νιώσω παράξενα ωραία που έχω πρόσβαση σε εσένα. Μη το παρεξηγήσεις. Εννοώ ότι πολλές από τις φαν σου θα ήθελαν να είμαι εγώ. Τυχαίνει να γνωρίζω και μερικές, οπότε ξέρω από πρώτο χέρι τον πυρετό που επιφέρει το όνομα σου.» του έλεγε εκείνη.

   «Ξέρεις, αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα.» 

  «Τι εννοείς;»

  «Το έθεσες πολύ σωστά. Ο πυρετός που δημιουργείται γύρω από το όνομα μου. Το όνομα μου είναι πιο σημαντικό από εμένα τον ίδιο.» είπε ρουφώντας αμήχανα τον καφέ του.

   «Μμ. Αυτό είναι ενδιαφέρον. Πες μου περισσότερα για αυτό.» του είπε εκείνη εστιάζοντας τη προσοχή της στα λεγόμενα του.

   «Θα σου εκμυστηρευτώ κάτι.» Της είπε.

   «Βέβαια.» είπε εκείνη.

  «Κάποιες φορές, σκέφτομαι να μεταμφιεστώ. Να γίνω κάποιος άλλος και να περπατήσω στους δρόμους. Να κάτσω σε ένα καφέ και να προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικά άτομα. Να μιλήσω μαζί τους...»

  «Εξαιρετικά ενδιαφέρον!» πετάχτηκε.

  «Απλά θέλω να δω τι θα γίνει. Από περιέργεια.» πρόσθεσε.

  «Αλλά φοβάσαι.» του είπε. Εκείνος τη κοίταξε με απορία. Σα να μη περίμενε αυτή την απάντηση. «Φοβάσαι τι θα γίνει; Αν θα είσαι αρεστός; Φοβάσαι ότι ο κόσμος σε αγαπά λόγω της φήμης σου και όχι για αυτό που πραγματικά είσαι;»

Behind the scenesWhere stories live. Discover now