Rehearsal

22 4 0
                                    

Το πρωί, αντί για το γραφείο, μπήκε σε ένα ταξί κατευθυνόμενη προς το Madison Square Garden, όπου και θα συναντούσε τη μάνατζερ του κατασκοπευόμενου της. Ακριβώς εκείνου που θα έμπαινε στη ζωή του με απώτερο σκοπό την απόσπαση πληροφορίων. Έτσι ένιωθε, παρόλο που όλοι γνώριζαν το σκοπό της παρουσίας της εκεί. Ήτα σα να κρυβόταν πίσω από μια ολοκάθαρη τζαμαρία. Απόλυτα ορατή, με μια αίσθηση κρυφτού.

«Εσύ πρέπει να είσαι η Cecilia». Την υποδέχτηκε μια γυναίκα, της οποίας το μάκρος το χεριών της ήταν εμφανώς ασύμβατο για το σωματότυπο της.

«Celina». Προσπάθησε εκείνη γλυκά να τη διορθώσει.

«Ναι αυτό. Λοιπόν, έλα μέσα. Αυτή τη στιγμή ο Aiden ετοιμάζεται για πρόβα. Κάθισε εδώ, κράτα σημειώσεις, κάνε αυτό που κάνεις τέλος πάντων και όταν τελειώσει η πρόβα, μπορείς να του μιλήσεις». Της έλεγε ενώ τη καθοδηγούσε μέσα στο στάδιο. Τη παράτησε στις πάνω θέσεις ενώ άρχισε να κατηφορίζει στο διάδρομο. Η Celina χωρίς δισταγμό, πήρε θέση και παρακολουθούσε τους ανθρώπους που πηγαινοέρχονταν πάνω στη σκηνή.

«ΤΟΝ ΕΙΔΕΣ;;;». Της έστειλε μήνυμα η Daria η οποία δήλωνε φανατική θαυμάστρια του Ross.

«Όχι ακόμα» της απάντησε και έριξε το κινητό στο πάτο της τσάντας. Έβγαλε το τετράδιο της και άρχισε να καταγράφει καθετί που συνέβαινε γύρω της. Κάθε κίνηση των ατόμων που περιφέρονταν στο χώρο, τι έκαναν οι τεχνικοί, τις δοκιμές ήχου, τη καθαριότητα της σκηνής και γενικότερα τη καταγραφή όλων των κινήσεων.

Ελάχιστα λεπτά αργότερα, φάνηκε μια μορφή να ξεπροβάλλει από το πίσω μέρος της σκηνής. Τα φώτα έσβησαν και το μόνο που μπορούσες να διακρίνεις ήταν μια σκιασμένη φιγούρα. Φυσικά, ήταν αδύνατο να καταλάβει κανείς και να δώσει μια φυσική περιγραφή της μορφής του, ωστόσο το μόνο που μπορούσε να πει με σιγουριά ήταν ότι φαινόταν ψηλός, κανονικής σωματικής διάπλασης με αρκετά χαλαρές και σταθερές κινήσεις.

«1,2,3 !». Είπε με μια ήρεμη ενέργεια στο μικρόφωνο. Η μουσική άρχισε να βαρά στα ογκώδης ηχεία, ενώ εκείνος κρατούσε με άνεση το μικρόφωνο του, βηματίζοντας στο ρυθμό. Η Celina έγειρε το κεφάλι πίσω, παρακολουθώντας πρώτη τη συναυλία την οποία οι θαυμάστριες θα περίμεναν εβδομάδες να δουν.

Behind the scenesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora