Chapter 2/ part 1: The visitation

28 5 3
                                    


      Μετά τη συναυλία, το προσωπικό πήρε εβδομαδιαία άδεια συμπεριλαμβανομένου και του Aiden. Η Celina, παρόλο που επέμενε να μην τον ενοχλήσει για τουλάχιστον επτά ημέρες δίκαιας ξεκούρασης, για εκείνην οι ημέρες εκείνες εξακολουθούσαν να είναι εργάσιμες. Η Adalyn επέμενε πιεστικά ότι εκείνες οι επτά μέρες ήταν ιδανικές για να γνωρίσει όσο πιο καλά γινόταν τον Aiden. Ιδανικές για να μπει στο σπίτι του. Ιδανικές για να ψαρέψει όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορούσε για τη προσωπική του ζωή, για τις συνήθειες του, για τους ανθρώπους που συναναστρέφεται μακριά από τις κάμερες. Η Celina ήταν αρκετά πεπεισμένη ότι αυτό ονομαζόταν παραβίαση προσωπικού χώρου, αλλά δεν της δινόταν καμία επιλογή. Συμφώνησε να τον ακολουθεί παντού παρά μόνο εάν μέρος της συμφωνίας ήταν να εξαιρεθεί το Σαββατοκύριακο, μήπως έβρισκε και εκείνη λίγο την ησυχία της. 

    Δευτέρα λοιπόν και αφού συνεννοήθηκε μαζί του στο τηλέφωνο, περίμενε το αμάξι που θα έστελνε για την πάει στο ξενοδοχείο του. Η Daria, την είχε κυριολεκτικά τρελάνει. Ήθελε απεγνωσμένα ένα αυτόγραφο με προσωπική αφιέρωση και ακόμα πιο απεγνωσμένα ήθελε να τον γνωρίσει. Τη παρακαλούσε να την πάρει μαζί της στο ξενοδοχείο ή ακόμα να προσποιηθούν μια τυχαία συνάντηση με απώτερο σκοπό να τον δει από κοντά. Από το πρωί δε σταμάτησε να της τηλεφωνεί και να της στέλνει ικετευτικά μηνύματα για κερδίσει τον οίκτο της. Φανατική φαν.

   «Τι θες να του πω; Ω, με συγχωρείς έχεις γίνει η έμμονη ιδέα της κολλητής μου, οπότε σε παρακαλώ, προσποιήσου ότι είναι η μοναδική φαν στον πλανήτη και πιες έναν καφέ μαζί της;»

   «Δε χρειάζεται να γίνεσαι κακιά! Λέω απλώς, να μου στείλεις μήνυμα τη τοποθεσία σας για να βρεθούμε εκεί τυχαία. Εσύ, σαν καλή φίλη, θα με προσκαλέσεις για καφέ μαζί σας. Είναι τόσο απλό! Γιατί αρνείσαι πεισματικά να το κάνεις;»

   «Daria δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. Εγώ δεν έχω λόγο για το τι θα κάνει και που θα πάει και λυπάμαι αλλά είναι τόσο φανερό ότι είναι ένα στημένο σχέδιο! Θα χάσω την αξιοπιστία μου. Για μένα όλο αυτό είναι δουλειά. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι για εσένα, αλλά πραγματικά δε μπορώ να κάνω κάτι!»

   «Ή μήπως σου άρεσε και τον θες για εαυτό σου;»

   «Οδεύεις προς τη ψύχωση!»

   «Ωραία! Απορρίπτω το σχέδιο, όχι επειδή δεν είναι καλό, αλλά επειδή σέβομαι τη δουλεία σου. Αυτό κάνουν οι φίλες. Ξέρεις, βοηθούν η μια την άλλη. Και ναι! Αυτό ήταν σπόντα!»

Behind the scenesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant