Chapter One: Part 5/ First Impressions

39 5 1
                                    

    Τελικά, ήταν πολλά εκείνα που δεν ήξερε. Δεν ήξερε ότι επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα δεκαπέντε χιλιάδες φορές. Δεν ήξερε ότι σταματούν κάθε πέντε λεπτά για να διορθώσουν λάθη. Δεν ήξερε ότι έπρεπε να είναι παρόντες, τόσα πολλά άτομα συμπεριλαμβανομένου των ατόμων στα φωνητικά, των χορογράφων, των χορευτών, του Stage manager, του , του Monitor engineer, του Lighting operator, του Lighting crew και του Backline crew. Τόσοι πολλοί άνθρωποι τόσες πολλές ιδιότητες. Εκείνο όμως, που το έκανε εξαιρετικά ενδιαφέρον, ήταν ότι ενώ δούλευαν τόσοι διαφορετικοί τομείς ταυτόχρονα, ήτα ταυτόχρονα τόσο καταπληκτικά συγχρονισμένοι, που διαδικασίες εκτελούνταν σαν μια. Όταν όμως γινόταν ένα λάθος ή δεν άρεσε κάτι στον Aiden όλα σταματούσαν.

    Η Celina κατάγραφε μανιωδώς όλα αυτά που δεν ήξερε, θεωρώντας ότι η μετάδοση αυτής της γνώσης στο κοινό, ήταν απόλυτα χρήσιμη για να έρθουν ένα βήμα πιο κοντά στη καθημερινότητα της αγαπημένης τους διασημότητας. Άλλωστε αυτό δεν ήταν και ο σκοπός του πρότζεκτ; Να μάθει ο κόσμος τι πραγματικά κάνει αυτός ο άνθρωπος στη ζωή του; Ήταν πραγματικά πεπεισμένη ότι αυτή η ρεαλιστική παρουσίαση της ζωής του ήταν το κλειδί για να κάνει το κοινό να έχει μια ξεκάθαρη και πέρα για πέρα ρεαλιστική ιδέα για το συμβαίνει στα παρασκήνια.

    «Εσύ.! Δημοσιογράφε! Έλα κοντά μας, να σε γνωρίσουμε» φώναξε ο Aiden από το μικρόφωνο μετά το τέλος του τελευταίου τραγουδιού.

    « Oh! Εγώ; Εμ, δεν είμαι δημοσιογράφος.» έλεγε η Celina ενώ προχωρούσε προς τη σκηνή.

    «Εσύ δεν είσαι από το Celebs Catch Up;» απάντησε εκείνος σε μια κατάσταση σύγχυσης.

    «Ναι...» Είπε τραβώντας τον ήχο στο τέλειωμα της λέξης, υποδηλώνοντας μια αμφισβήτηση.

    «ΟΚ. Μπορώ να παραδεχτώ ότι αυτή η σύντομη κουβεντούλα μας με μπέρδεψε, οπότε δε πείθομαι ότι δεν είσαι δημοσιογράφος.» την αμφισβητούσε, πίνοντας λίγο νερό, ενυδατώνοντας τις φωνητικές του χορδές.

    «Με συγχωρείς. Το όνομα μου είναι Celina.» άρχισε, απλώνοντας το χέρι της. Φαινόταν γιγάντιος έτσι όπως στεκόταν πάνω στη σκηνή. Όταν λοιπόν έπρεπε να γίνουν οι συστάσεις, κάθισε στη σκηνή και έπειτα έκανε ένα μικρό άλμα προσγειώνοντας τον εαυτό του μπροστά από τη Celina.

    «Χαίρομαι που σε γνωρίζω Celina άγνωστης κατηγορίας. Εγώ είμαι ο Aiden». Της έσφιξε το χέρι.

    «Φαίνεται να είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις σε ποια κατηγορία εντάσσεται κάποιος.» επισήμανε εκείνη τη παρατήρηση της.

Behind the scenesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang