The KookV Version of " When Our Eyes Met " - Last Shot

2.8K 461 214
                                    

« چند ماه قبل »
« تعطیلات تابستان همان سال »

تهیونگ همونطور که پاهاش رو روی زمین میکشید ، غرغر کرد :
واقعا مجبوریم تو این گرما یوکی رو ببریم پیاده روی ؟

جونگ کوک که با یه دست قلاده ی یوکی رو گرفته بود ، بستنی یخی ای که با اون یکی دستش گرفته بود رو به دهن تهیونگ فشار داد :
اینو کوفت کن و کمتر غر بزن آجوما ! یکی دو ساعت دیگه غروبه ، هوا خنک میشه !

تهیونگ بستنی یخی رو ازش گرفت :
میدونی فقط به خاطر یوکی دارم باهات میام دیگه ؟

جونگ کوک خندید :
عاشق این خلق و خوی دوست داشتنی و مهربونتم یوبو !

با حرص ایستاد و خواست برگرده خونه که جونگ کوک برگشت و دستشو گرفت :
غلط کردم ته ! ... بیا بریم دیگه ! جیمین و یونگی هم گفتن میان که بعد واسه شام بریم یجا بشینیم !

تهیونگ با اینکه شلوارک مشکی تا زانو و تی شرت نخی طوسی رنگی پوشیده بود بازم گرمش بود .
پوست سفید و براقش با نور خورشید رابطه ی خوبی نداشت ولی اصلا خوشش نمیومد جونگ کوک بدون اون جایی بره .

به عضلات برجسته و پوست برنزه ی جونگ کوک که با رکابی ای که پوشیده بود بیشتر خودشون رو به نمایش گذاشته بودن ، نگاه کرد و با حرص گفت :
از الان بگما من مثل بعضیا عشق آب نیستم باز نگی بیا بریم تو آب !

جونگ کوک سر تهیونگ رو با دست گرفت و موهای نرمشو به هم ریخت ؛ با لبخند جواب داد : باشه تنبلک !

همونطور که کنار تهیونگ راه میرفت یه دستش رو محکم دور گردن تهیونگ انداخت و به خودش نزدیکش کرد .

تهیونگ تقریبا جیغ کشید :
کوک گردنم ! لعنت بهت ولم کن گردنم ... آآآی ازت متنفرررررم کوکیه بدذات !!!

چهل دقیقه بعد کنار رودخونه بودن و یوکی مثل بچه های ذوق زده ، اینور و اونور میدوید . سنش برای یه سگ بالا بود ولی با این ورجه وورجه کردنش مثل توله های چند ماهه شده بود .

اون طرف همه ی حواس تهیونگ به جونگ کوک بود که لباس هاش رو دراورده بود و با مایو آبتنی میکرد .

تهیونگ که روی نزدیک ترین پله به رودخونه نشسته بود ، اطرافش رو نگاه کرد که متوجه دو دختر جوونی شد که به جونگ کوک نگاه میکردن ؛ کنار گوش همدیگه پچ پچ میکردن و میخندیدن .

با حرص نفسش رو بیرون داد که صدای جیمین رو از پشتش شنید :
حرص نخور حالا صورتت چین میفته !

- اوه جیمین اومدی ؟

کنار تهیونگ نشست و تهیونگ با تعجب اطرافش رو نگاه کرد :
یونگی کجاس ؟

KookV - When Our Eyes Met | Full ShotWhere stories live. Discover now