İYİ OKUMALAR :)
"Ne dedi sana?"
"Y-yanında olmamı istedi"
"Ben kendim giderim sen Handeyle kal"
genç adamın konuşmasını beklemeden mezarlıktan uzaklaştı genç kız.Evde tek kalmak istemediği için kayalıklara gitmeye karar verdi. Üvey kardeşinin söyledikleri hala beyninde yankılanıyordu .Biraz kafasını dağıtmak için yol üstündeki küçük dükkandan bir şişe içki aldı.
Sonunda kayalıklara geldiğinde şişeden çoktan kocaman beş yudum içkiyi eksiltmişti.Genç kız bugün olanları düşünürken aklına Barış geldi.Barışın hala onu aramamış veya eve gidip gitmediğini sormamış olması onu üzmüştü.
Kız telefonunun kilidini açtıktan sonra müzik listesinden rast gele bir şarkı açtı.
Biri gelip alsın içimden
Seni sakladığım yerden söküp atsınBu sınavdan zor geçmem amaGerekiyor yine de bir yol seçmemKararsızım, tutarsızımNe kadar zaman alacakNe kadar kafa tutacak aklıma kalbimSanırım sonum olacak beni benle dağıtacak tek kişi sendinArtık okunmayan bir hikayede noktayımGeliyor mu aklına?Acıtıp ara araBende dün gibi geçmedi dahaAnıyor musun bizi? Peki, kaldı mı izi?Kısıyor musun sesi şarkımız her çaldığında?
Şarkı ikinci kez tekrar ettiğinde genç kız da eşlik etmeye başladı.
Biri gelip alsın içimdenSeni sakladığım yerden söküp atsınBu sınavdan zor geçmem amaGerekiyor yine de bir yol seçmemKararsızım, tutarsızımNe kadar zaman alacakNe kadar kafa tutacak aklıma kalbimSanırım sonum olacak beni benle dağıtacak tek kişi sendinArtık okunmayan bir hikayede noktayımGeliyor mu aklına?Acıtıp ara araBende dün gibi geçmedi dahaAnıyor musun bizi? Peki, kaldı mı izi?Kısıyor musun sesi şarkımız her çaldığında?
Şarkının nakarat kısmındaysa genç kızın sesine yabancı bir ses eşlik etmeye başladı.Genç kız şaşırsa da bir an durup sesin sahibine bakmak istese de umursamamaya çalışıp devam etti.
Şrkının sonuna geldiğinde yabıncıya kim olduğunu sormak için dudaklarını aralamıştı genç kız ama yabancının konuşmasıyla dudaklarını tekrar birbirine bastırdı.
"Sesin çokta güzel değil ama kulağa hoş gelen bir tınısı var"
Cevap vermedi genç kız yabancıya sadece samimi tutmaya çalıştığı tebessümü takınmakla yetindi.Bir kaç dakika sonra merakına yenik düşüp kim olduğunu sordu yabancıya genç kız.
"Mete ben"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odanda mısın?
Kısa HikayeBarış:Hazırlan aşağıda bekliyorum. seninle işimiz var bir yere gideceğiz. İkaye:Nereye ve neden? Barış:Gerçek anne ve babanı bulmaya çalışacağız ve onlara hesap soracağız? 29.04.2019