მაგის შემდეგ არფერი მახსოვს.
დილით გამეღვიძა, თავი ძალიან მტკიოდა. ავდექი და ფეხებთან სიმძიმე ვიგრძენი.
- ვაიმეეე მიშველეთ ბეჰემოთი მაწევს ფეხეზე. იმხელაზე დავიჩხავლე ყველამ თავი წამოყო.
- აე აიბარგეთ და წევეით სახლებში.
ბიჭები და გოგოები ავაგდე და ყველა სახლში წავედით.
- გუშინ მაგრად გავერთეთ. ამბობს თეჰიონი და იზმორება
- ხოო თავიდან მახსოვს მაგიდაზე რომ ვცეკვავდი და მერე თვალები დამეხუჭა. ამბობს ჯიმინი ჩაფიქრებით.
- არა იცი რა მაინტერესებს? ცხენი რატომ მიწოდე თეჰიონ?
- რა არ ხარ თუ
- ოო შენ რა უნდა გიქნა პატარა მატლო მოდი აქააა
- ჩვენ კი ვერთობოდით მაგრამ ქუქი და იონა სად წავიდნენ?
- იმათ პირველი ღამე ექნებოდათ. ვამბობ ბოროტულად და ყავას ვწრუპავ.
- რა კარგი სერვიზები ჰქონია იმ გოგოს, ერთი უნდა ვკითხო სად იყიდა, ნადვილად დაამშვენებდა ჩემს სტენკას.
- ხალხნო ამდენს რომ ვლაყბობთ, რა რიცხვია იცით? ამბობს თეჰიონი
- არა და რა რიცხვია? ვეკითხები მე
- ორ კვირაში უნივერსიტეტის გამოცდები მაქვს ბლიად ამბობს თეჰიონი და თავში ირტყამს ხელს.
- ნუ ღელავ ჯინი დედიკო გაგამეორებინებს ყველაფერს.
- თეჰიონაა მოდი აბაა. ეძახის ჯინი და თეჰიონიც გვერდით უჯდება, მე კი მთელი გულისყურით ვუსმენ მათ.
(თეჰიონი)
- აბა თეჰიონ მოდი ახლა გავიმეოროთ სიტყვების განმარტება
რას ნიშნავს სიტყვა ავტოპორტრეტი?
- ემ რას ნიშნავს დაა, ანუ ლოგიკით რომ ვიმსჯელოთ, ავტო ანუ მანქანა და პორტრეტი, ახლა რა გამოდის მანქანის პორტრეტი?
- კარგი შემდეგი, რას ნიშნავს მოკრძალებული?
- მოკრძალებული? აი კრძალვა რომ იმართება რა, რომ კრძალავს ადამიანს უეჭველი ეგაა
- რას ნიშნავს სიტყვა შადრევანი?
- შარდმდევანიი🤔 ეგ წყალი რომ ამოდის ის არაა? კი ეგაა.
- რას ნიშნავს ანშლანგი?
- ანშლანგი, ანუ შლანგი?
- რას ნიშნავს სიტყვა კორონაცია?
- კორონაცია? კორონა, კორონა შოკოლადია კორონა.
- დაჯექი ორიანი, ჩემს ფეხებს ჩააბარებ გამოცდებზე. ამბობს ჯინი და სამზარეულოში გაბრაზებული გადის.
- არაუშავს ჩემს უცხოპლანეტელებს მოვიხმობ და მიკარნახებენ. ვამბობ ამაყად და ოთახში ავდივარ.
(იონა)
დილით ვგრძნობ რომ ვიღაც მეხუტება, თვალებს ვახელ და ქუქის ვხედავ რომელიც წელზემოთ შიშველია. სიმართლე გითხრათ არ მახსოვს გუშინ რა მოხდა. ქუქისთან ახლოს მივიწიე და მისი სურნელი შევიგრძენი. კაცური კაცის კაცური სურნელი ასდიოდა. თმები აბურძგნული და ტუჩები გამობურცული ჰქონდა. პატარა ბავშვს გავდა. იმდენად ვიყავი მისი თვალიერებით გართული ვერც კი შევნიშნე როგორ გაახილა თვალები და პატარა ბავშვივით დამიწყო ყურება.
- დიდი ხანია რაც გღვიძავს? მკითხა ჩახრენწილი ხმით.
- არა ცოტა ხნის წინ გამეღვიძა.
- გუშინდელი ღამე როგორ მოგეწონა?
ეს მკითხა თუ არა სახეზე ფერი დავკარგე. ახლა გავაანალიზე რომ მეც შიშველი ვიყავი.
- რ..რა?
- მოიცა, არ გახსოვს რა მოხდა?
- და..რ..რა უნდა მომხდარიყო? ვკითხე ენის ბორძიკით.
- მე და შენ გუშინ...უკვე მივხვდი რისი თქმაც უნდოდა ამიტომ შუა საუბარში გავაჩერე
- კარგი, კარგი გამახსენდა. ჯანდაბა ეს რატომ გავაკეთე? რატომ? დავიწყე ისტერიკები
- კარგი დამშვიდდი, რატომ ნერვიულობ? ხომ იცი ამის გაკეთება მაინც მოგვიწევდა.
- ამდენი არ უნდა დამელია. ვეუბნები და ბალიშში ვდებ თავს.
- იონაა კარგი რაა.
- დედააა როგორ მრცხვენავს, როგორ ჩაგხედო თვალებში.
- კარგი გეყოფა, წამოდი ადექი. თუ არ შეგიძლიააა
- აიშ ჯეონ ჯონქუქ ვერ გადამირჩებიი. ვეუბნები და ბალიშს ვესვრი
- ჩემთან რა გინდა, შენ თვითონ გინდოდა და მეც უარი ვერ გითხარი. ამბობს და დამპლური სახით მიყურებს.
- კარგი ჯანდაბას, რაც მოხდა მოხდა, ოღონდ გთხოვ არ შეიმჩნიო კარგი? ვითომ არაფერი მომხდარა.
- კარგი ხო, წამოდი ახლა.
- მოიცაა ჩაცმას არ აპირებ?
- უი ხო. ამბობს და ლოგინიდან დგება, მე კიდე საბანში ვიმალები რომ გულმა არ დამარტყას მაგის შემხედვარე.
- ნუ იმალები უკვე ნანახი გყავს
- შენ გადაგიშენდა ბრმა ნაწლავი. ვეუბნები და მეორე მხარეს ვბრუნდები.
(ბაია)
- დღეს არაფერი საქმე არ მაქვს და იქნებ რამე ენას დავეუფლო, ჯინ შენ რას იტყვი?
ვეკითხები ჟინს რომელიც თეფშებს რეცხავს
- ამ საქმეში მე გამოუცდელი ვარ, ჯიმინს ჰკითხე, წინა წელს რუსეთში იყო წასული დასასვენებლად, იქნებ იმან იცოდეს რამე.
- კარგიი. სამზარეულოდან გამოვედი, მაგრამ ჯიმინს ვერ ვხედავ.
- სად წავიდა წეღან აქ არ იჯდა? ზემოთ ავდივარ და მისი ოთახის კარებზე ვაკაკუნებ
- ჯიმინაააა აქ ხარ?
- ხო შემოდი. მეუბნება და მეც ოთახში შევდივარ. იქ კი შუღლი საღორეა, ჯიმინი და თეჰიონი კიდე რაღაცას თამაშობენ.
- ეე ბიჭო მიდი ფეთე
- რა ვფეთო წინ მიდგახარ და მოგკლა?
- ვუი ეს მე ვარ? ამბობს და სიცილით კვდება.
- ეჰემ ეჰემ. ვახველებ და მათ ყურადღებას ვიპყრობ
- ოო ბაია როდის მოხვედი?
- ახლა, ჯიმინ მისმინე შენთან რაღაც თხოვნა მაქვს. ვეუბნები და თეჰიონი იჭიმება
- რა საქმე გაქვს მასთან?
- დამშვიდდი. ჯიმინააა როგორც ჯინმა მითხრა რუსეთში ნამყოფი ხარ.
- ნუ ხო, მერე
- მომიყევი კარგი იყო იქაურობა?
- ნუ ყველაფერი კარგი, მაგრად დავისვენე და რა ხდება რატომ მეკითხები?
- ვიფიქრე რამე უცხო ენას დავეუფლებოდი და შენ რუსული ენა იცი?
- რა თქმა უნდა ვიცი
- ანუ მასწავლი?
- კანიეშნა ბლიად. მეუბნება და თაროდან რაღაცა წიგნი გამოაქვს...
ხალხობავ იმედია არ დაივიწყეთ ეს ფიქცია, ვიცი ძალიან უაზროდ დავწერე, მაგრამ სულ არაფერს მაინც ჯობდა. ან არ ჯობდა🤔...ნუ მოკლედ იმედია მოგეწონათ და იხალისეთ, მე კი გადავბჟირდი ნიკოფსიიდან დარუბანდამდე და თქვენც ალბათ🤣🤣🤣🤣დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
DONT LEAVE ME
Aventuraგოგონა სახელად ემილი, გაიცნობს ბიჭს. მათ რამდენიმე რამ აქვთ საერთო. ისინი ერთმანეთს გაუგებენ, მაგრამ მშობლების გადაწყვეტილებით მათ ერთად ყოფნა არ უწერიათ. ვნახოთ რა თავგადასავლებს გვიმზადებს ეს ორი გვრიტი 😊😊