Već treći dan redom dobijam cveće na poslu i na kućnoj adresi, jedno te isto.
Izađi sa mnom. R.S.
Tip mi već debelo ide na živce. Zašto bih uopšte izašla sa tim prevrtljivcem?
Dobro zgodan je, lep, dobro se ljubi i dobar je u krevetu ali ništa drugo mi se ne dopada. Manipuliše ljudima kao da su igračke, ima problem u seksu čula sam od one crnke i ponaša se kao on sam može sve. Ne, ne izlazim sa njim.
Moj otac odlazi u penziju. Moja majka je presrećna i cela stanica mu je priredila divan oproštaj. Nedostajeće mi sve povlastice koje imam kao njegova ćerka ali srećna zbog njega.
Prvi dan na poslu bez mog oca i malo sam smetana. Pošaljem poruku Ivoni i uđem u lift, ona mi odgovara da izlazimo večeras i nasmešim se. Odjednom lift je stao.
- Šta . . . – okrenem se oko sebe i ugledam nekog tipa. Majko mila čovek je skoro dva metara visok. Kako nisam videla ovu mišićnu gromadu? Mislim zaklanja vrata.
- Lift je stao – progovara dubokim glasom i okreće se ka meni.
Majko mila čovek kao da je izašao iz džungle, neobrijan, obučen u vojničke pantalone, čizme, crna majica koja preti da se pocepa i najupečatljivije oči koje sam videla, ubitačno crne.
- Sranje – promucam.
- Pritisnuo sam dugme za uzbunu - obaveštava me.
A da lift.
- To neće mnogo pomoći – kažem suvo i sednem na pod.
- Molim?
- Kažem da neće pomoći – okrenem ranac i otvorim ga da vidim ima li šta za jelo.
- A to znaš jer . . .
- Ovaj lift je baksuzan.
- Zašto?
- Uvek kad se zaglavi popravka traje tačno tri sata.
- Ne verujem.
- Hoćeš da se kladimo? – pitam ga.
- Ne volim da se kladim.
- Pametno, ja uvek pobeđujem – nasmešim se.
- Tri sata a?
- Da. Zar je morao baš danas da se pokvari?
- Žuriš nekud? – seo je na pod pored mene. Jedva je smestio noge.
- Ti si ogroman čovek – kažam očigledno.
- Genetika.
- To je tačno ja sam lepa na majku – pohvalim se.
- Nazvaću oca – setim se.
- Oca?
- Da, on je bio kapetan ove stanice ali od juče je u penziji.
- Tako znači.
- Da, nego tata i Vil, on održava liftove, se poznaju jako dugo, možda Vil ubrza popravku, ne bih da zakasnim na posao – nazovem oca.
- Dušice već ti nedostajem? – nažalost moj otac priča preglasno i ko god da je u prostoriji sa mnom obavezno ga čuje.
- Da tata.
- Šta si sad uradila?
- Nisam uradila ništa – branim se.
- Kunem ti se Una ako si ponovo uhapsila nekog dečka tvoje prijateljice zato što je on prevario . . .
YOU ARE READING
Gospođica Detektiv
HumorUna je mladi detektiv i jako želi da se dokaže u svom poslu, ali da bi pomogla prijateljici napravila je mali prekršaj. Zavela je pogrešnog tipa i ukrala mu nešto. Ne znajući da li je baksuz ili srećnica dobija da reši prekršaj koji je ona sama napr...