Muškarci

13.3K 710 4
                                    

- Pratiš me? – pogledam u Rajana.

- Ne uzvraćaš mi pozive - nasmešio se.

- Imala sam zaista dug dan.

- I ja Jagodice.

- A to znači da nisam raspoložena za tebe.

- Izađi sa mnom.

- Zašto želiš da izađem sa tobom? – postavim mu jedno od mojih test pitanja.

- Ali bez tvojih pošalica i smeškanja, iskreno. Zašto želiš da izađem sa tobom?

- Zato što nikad nisam upoznao osobu poput tebe, ti si nešto novo u moru istih stvari.

- Šta ako ti brzo dosadi novo?

- Šta ako tebi dosadi?

- Ja . . . nemam ništa protiv brzinskog seksa, seksa za jedno veče i uopšte bilo kakvog normalnog seksa ali kad su u pitanju veze, vodim se emocijama a iskreno sa tobom . . . komplikovano je. Za vezu je potrebna iskrenost a ti nisi iskren tip.

- Šta te intersuje?

- Seks.

- Znaš kako nam to ide – nasmešio se.

- Ali ne znam kako tebi ide, ona crnka . . . ona zna.

Izdahnuo je glasno.

- Znam da si me slagao Rajane. Vidi, dopadaš mi se ali sa tobom je nešto . . . Reci mi šta je to?

- Komplikovano je.

- Kad bude jednostavno znaš gde me možeš naći – okrenem se i ostavim ga da razmišlja.

. . .

- Hej komšinice.

- Ćao Lukase.

- Izgledaš usrano.

- Znam – otključam stan.

- Ja spremam večeru – ušao je pre mene u moj stan.

- Samo izvoli.

- Vino? – pita me.

- Može – skidam se na putu do sobe.

- Prazan ti je frižider! – viknuo je.

- Samo naruči picu!

- Važi.

Vratim se nazad i prihvatim vino. Lukas je moi komšija od kad sam se uselila u ovaj stan, on je klasičan Bred Pit, prelep je i kreše stalno a ja ga volim zato što je uvek iskren prema meni. Zgotivili smo se jer nam se očevi poznaju, zajedno su služili. On je možda moj najbolji prijatelj.

- Naručio sam.

- Hvala – ispružim noge.

- Šta ima Garava?

- Ah, ne bih znala odakle da krenem.

- Od početka naravno.

Nasmešim se i prepričam moju urnebesnu nedelju.

. . .

Lukas i ja jedemo picu i pijemo vino dok mi on priča o fetišima i bičevanju, očigledno zna mnogo.

- Promenimo temu, dosta mi je muškaraca za danas.

- Baš si gladna a?

- Sutra imam trening želim dobro da se najedem.

Gospođica DetektivOù les histoires vivent. Découvrez maintenant