Kako nismo bili sigurni da li je naša soba ozvučena glumili smo. Ja sam se prva istuširala i dok sam se presvlačila Oliver je otišao da se istušira.
Izvučem belu haljinu koja ima rascep skoro do mojih gaćica, gola leđa i dubok dekolte, jebote kao da vrišti "Jebi me" ali sva ostala garderoba je bila u sličnom fazonu. Pa bar ću izgledati seksi. Pustim kosu i našminkam se.
- Jesi li videla . . . - Oliver je ponovo bulji u mene.
- Šta? – pitam ga.
- Nemaš drugu haljinu?
- Ova ima najviše materijala.
Namrštio se.
- Šta?
- Ništa – pokazao mi je prstom ka uvu. Naravno.
Sačekala sam da se on obuče i izvadili smo mini prisluškivače.
Oliver se nakašljao.
- Idemo li draga? – pružio mi je ruku.
- Čujemo vas jano i glasno – čujem Nika u ušima.
Izađemo iz sobe i krenemo ka dvorani.
- Olivere skeniraj - kaže Nik. Oliver je nosio naočare sa skenerom i sve što je on vidio video je i Nik.
- Zapamti skeniraš triudeset sekundi i ugasiš na petnaest minuta – Nik ponavlja.
- Razumem draga, jesi li za ples? – pita me.
- Naravno – pridružim mu se na podijumu i on je uključio naolare.
Okrenuo me ako profesionalac.
- Odličan si – priznam.
- Hvala.
Zaista sam uživala u plesu sa njim dok neko nije stavio ruku na moje rame.
- Mogu li da dobijem naredni ples? – neki jezivi tip mi se obrati.
- Ne - Oliver odbije.
- Nikolaj Romanov pretpostavljam – znao je ko je on.
- Dobro pretpostavljaš i još jednom stavi ruku na moju ženu, ostaćeš bez nje. Jasno?
Dođavola bio je strašan, moram priznati da mi imponuje.
- Naravno, oprostite Kesi – skenirao me jezivim pogledom.
- Gospodin Naruto vas očekuje, za mnom.
Krenuli smo za njim, zatim je jezivitip naredio da ja sačekam a Olivera je uveo u kabinu. Sad sam bila preplašena.
Dok sam čekala Olivera svakakvi jezivi tipovi su mi prilazili. Pogledam na sat i uključim prisluškivač.
- Šta li rade unutra? – kao pitam se.
- Una, čuješ me?
Pročistim grlo.
- Imamo problem postavili su kamere i prisluškivače u svim sobama izgleda da su detektovali neki signal, morate da se rešite svega što emituje signal. Jasno?
- Daj, smoriću se od dosade.
- Una životi vam zavise od vaše glume, prekidam.
Isključim nežno prisluškivač iu tom trenutku ugledam Olivera sa jezivim tipom.
- Dragi – obesim mu se oko vrata.
- Izvini što si čekala.
- Sigurna sam da ćeš mi se odužiti.
VOUS LISEZ
Gospođica Detektiv
ComédieUna je mladi detektiv i jako želi da se dokaže u svom poslu, ali da bi pomogla prijateljici napravila je mali prekršaj. Zavela je pogrešnog tipa i ukrala mu nešto. Ne znajući da li je baksuz ili srećnica dobija da reši prekršaj koji je ona sama napr...