Tajni zadatak

13.5K 693 5
                                    

Tatino stanje je bilo stabilno, Oliverov tim je prisluškivao gradonačelnika a Nik je tražio Anu Smit i Lenarda, mene i majku je čuvala policija i tako su nam prošla dva dana. Trećeg dana tata se probudio i ušla sam u njegovu sobu. Nije bilo tišine bio je tu njegov osmeh i prvo vikanje. Zašto nisam spavala? Izljubila sam ga kao nikad pre i snaga mi se automstski vratila.

Objasnila sam ocu šta se sve dogodilo onda ja majka upalila tv i mediji su izveštavali o hapšenju gradonačelnika. Odmah nazovem Olivera.

- Una.

- Gledam tv.

- Imamo ga.

- Hvala Bogu a svedokinja i Lenard?

- I njih, pronašli smo prvo Lenarda, pstalo je bilo lako.

- Imate li dovoljno dokaza?

- Da, prisluškivači su odradili sjajan posao. Kako je tvoj otac?

- Budan i divan.

- Uzmi par dana slobodno.

- Hoću hvala ti od srca.

- Nema na čemu.

. . .

Mama je razmazila tatu i od njihove ljubavi počelo je da mi se povraća zato sam rešila da se vratim na posao.

- Matt – ugledam ga za stolom.

- Evo moje sestrice – izljubio me za sve pare.

- Kao je Ema?

- Odlično i trudno.

- Zaista? Čestitam.

- Hvala, žao mi je zbog kapetana i izvini što nisam mogao da pomognem.

- Verovao ili ne pomoć nije bila potrebna lli hvala.

- Upoznao sam kapetana.

- Jesi a?

- Da, odmah sam dobio slučaj, dopašće ti se.

- O čemu se radi?

- Profesionalne ubice, u gradu su već tri dana, treba da se sastanu sa šefom.

- Dve muve jednim udarcem, uputićeš me idem prvo da se javim Oliveru.

- Oliveru?

- Duga priča. Brzo se vraćam.

. . .

- Kapetane.

- Detektivko Mejson – ustao je od stola.

- Samo da se javim.

- Kako ti je otac?

- Odlično, mislim mnogo bolje.

- Drago mi je što to čujem.

- Radim sa Mattom? – pitam ga.

- Da, profesionalne ubice.

- Ok, prijatno.

- Prijatno.

Ovo je bilo čudno.

Matt i ja smo proveli dan prateći Kesi i Nikolaja Romanova, ona je naša a on je iz Rusije, u braku su deset godina i najbolji par u svom poslu. Nisu uhapšeni jer treba da se sastanu sa Narutom. To je tip koji posreduje između naručioca ubistava i ubica, problem je što se ne poznaju, niko ne poznaje nikog tako da oni čekaju da ih kontaktira kao i mi da bismo ih svi uhapsili.

Gospođica DetektivTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang