Moj otac i dvojica starijih detektiva saslušali su moj slučaj i doneli odluku da ukoliko želim da razotkrijem tog Rika moram ići na tajni zadatak. Moram se ubaciti u firmu da zadobijem poverenje zaposlenih i približim se Riku.
E sad, ja obožavam tajne zadatke i bila sam oduševljena. Moraću da odgovaram mom ocu lično ali nije bitno. Osim toga pomoći ću Ivoni a ona zaslužuje pravdu.
Smislili smo celu operaciju ostalo je još da obavestim Rajana, Rajana sa devojkom. Prevarant.
- Jagodice – javlja se.
- Je li to gad koji vara devojku? – zajedljivo pitam i čujem kako se smeje. Gad.
- Moraćeš da me zaposliš – kažem.
- Sa zadovoljstvom, šta želiš da radiš?
- Ne tako, moj otac misli da je najbolji način za prikupljanje dokaza tajni zadatak. Zato ćeš da me zaposliš na nekoj poziciji gde mogu svuda da se muvam, ostalo je moja briga.
- Da se muvaš?
- Da, da mogu da se sprijateljim sa glumcima, režiserima, scenaristima . . .
- Bićeš novinar.
- Novinar?
- Da, radićeš priču o mojoj produkcijskoj kući i moći ćeš sa svima da razgovaraš.
- To je dobra ideja. Mogu da provodim par sati dnevno u tvojoj firmi i da pitam svašta. Pametan si, za gada koji vara devojku.
- Taj deo sa devojkom ti posebno smeta zar ne?
- Ne volim varalice.
- Mislim da nije to u pitanju. Srediću ti propusnicu, očekujem te sutra.
- U redu, Una Lord, to će biti moje ime.
- Lord?
- Da, zbogom.
- Vidimo se Jagodice.
Muljator.
. . .
- Novinar? To je dobra ideja – kaže Ivona.
- Znam.
- Hvala ti i tako mi je drago što je taj gad prevario još nekog . . . mislim nije mi drago ali nisam jedina.
- Kapiram, svratiću večeras do tebe da me malo uputiš u taj filmski svet, može?
- Može.
- Vidimo se, moram da se nađem sa mamom.
- Pozdravi je.
- Hoću.
Moja majka Ema Mejson je uspešan pisac komedije, zarađuje više od mog oca i uopšte nije zabavna. Mislim volim moju majku ali kad pročitam neku njenu knjigu uvek se začudim, kao da se u njoj nalaze dve osoba, jedna zabavna i druga koja je samo obična mama, mama koja zvoca.
- Ćao mama.
- Ćao dušo – ljubi me u obraz.
- Hvala ti što ideš sa mnom.
- Nema na čemu znaš da volim da se podsmevam tvojim pijateljicama.
- Una!
- Šta? Lude žene šetaju džukele umesto unuke.
- To su usamljene žene.
- Pre će biti udarene.
- Budi fina – upozorava me.
ESTÁS LEYENDO
Gospođica Detektiv
HumorUna je mladi detektiv i jako želi da se dokaže u svom poslu, ali da bi pomogla prijateljici napravila je mali prekršaj. Zavela je pogrešnog tipa i ukrala mu nešto. Ne znajući da li je baksuz ili srećnica dobija da reši prekršaj koji je ona sama napr...