- Hvala Vile – poljubim ga u obraz.
- Nema na čemu lutko.
- Hvala Vam – Oliver mu pruža ruku.
- To mi je posao.
- Žurim na posao. Drago mi je što smo se upoznali vojniče – salutiram mu.
- O zadovoljstvo je moje veruj mi Una.
Nasmešim se i dam se uz trk niz stepenice. Dobiću jebeni otkaz.
Provučem se i odem do mog mesta. Onda se uspravim.
- Kasniš – Nik se smeška.
- Znam, prokleti lift se zaglavio. Jesam li već dobila otkaz?
- Zašto misliš da ćeš dobiti otkaz? Ti si dobar detektiv.
- Hvala Nik.
- I ne brini za novog kapetana, poznajem ga, dobar je on tip.
- Hvala Nik.
Otpuhnem i upalim kompjuter. Ljudi misle da je biti detektiv sjajno ali više ima papirologije nego akcije, samo izveštaji, za svaki metak koji ispališ pišeš tonu izveštaja.
Dođavola čokolade, moram da ih uzmem iz očeve kancelarije.
- Malo pažnje narode – prepoznam glas tatinog šefa i okrenem se.
- Dozvolite da vam predstavim novog kapetana, poručnika Olivera Grejsona – pokazao je ka Oliveru a ja sam otvorila usta.
Otkaz je moj najmanji problem.
. . .
Sakrijem se ispod stola i privučem stolicu. Da li me je video? O Bože ćurko pa zna ko si i zna da ovde radiš. Ah, Una. Izađem od ispod stola i njega nema.
- Hej gde je otišao?
- Nisi čula? U kancelariju, dodeliće nam slučajeve. Hajde.
Pokunjeno krenem sa Nikom.
- Nisam vešt u držanju govora – Oliver pogledom proluta među detektivima i policajcima, zadrži se malo na meni i čini mi se da vidim slab poluosmeh ali ko će ga znati.
- . . . zato ću reći samo da se nadam uspešnoj saradnji. Policija je slobodna detektivi neka ostanu da im podelim slučajeve.
Nakon odlaska jedne grupe očigledno je da nas sve lepo vidi, onda je počeo da čita po dva imena i da dodeljuje slučajeve.
- Kolinski i Jar zamenite partnere sa Robins i Dool – rekao je.
Stanje rekla sam mu da se Kolinski i Jar seksaju. O Bože.
- Nik, ubistvo – daje mu dosije i Nik ga pozdravlja. Oni se znaju a ja sam mu rekla da je jebao curu iz fotokopirnice na fotokopir aparatu. Nik će me upucati. Ja ću se sama upucati.
- Mejson – izgovorio je moje ime i zaledila sam se.
- Ti nemaš partnera?
- Imam ali on je . . . . na bolovanju – i to sam mu rekla.
- Kada se vraća tvoj partner?
- Naredne nedelje.
- S obzirom na to da si jedina bez partnera dok se on ne vrati radićeš sa mnom. Provala i napad u seks klubu.
Otvorim usta pa ih zatvorim. Onda se pomaknem i uzmem dosije. Rekla sam mu i za jebeno pljeskanje. Ja i moj dugačak jezik. Povučem se i rešim da momentalno odem na mesto zločina. Sranje.
BINABASA MO ANG
Gospođica Detektiv
HumorUna je mladi detektiv i jako želi da se dokaže u svom poslu, ali da bi pomogla prijateljici napravila je mali prekršaj. Zavela je pogrešnog tipa i ukrala mu nešto. Ne znajući da li je baksuz ili srećnica dobija da reši prekršaj koji je ona sama napr...