haera.

541 77 0
                                    

"jeonghan!"

mata kami akhirnya bertembung. jeonghan tersenyum nipis sebelum mengorak langkah menghampiri aku dan yoomin.

"hi, haera-ssi. apa khabar?"

yoon jeonghan.
dikenali kerana sifat budimannya terhadap wanita. turut merupakan pujaan semua gadis-gadis di luar sana. dia salah seorang dari kawan baik jisoo yang aku kenali.

"saya sihat. awak buat apa kat sini?"

jeonghan menarik nafas yg panjang sebelum meneruskan ayatnya.

"..saya lawat sepupu saya kat dalam ward."

"oh.." keadaan menjadi sunyi selepas kami masing-masing kekok dan mendiamkan diri.

"em.. apa-apapun, apa jadi dengan yoomin ni?" tanya jeonghan yg kelihatan ragu dengan keadaan yoomin yg berada di kerusi roda empat.

"em, dia tergelincir kat tangga. kaki dia terseliuh." balasku.

"yoomin-ssi, saya harap awak cepat sihat. jangan banyak sangat bergerak."

"terima kasih." balas yoomin sambil tersenyum gatal. pahaku dipicit perlahan. kaki terseliuh pun masih miang lagi kawan aku ni.

"no problem. apa-apapun, saya minta diri dulu. jumpa nanti,"

aku mengangguk dan melambai sebelum jeonghan beredar meninggalkan aku dan yoomin.















entah kenapa aku merasakan jeonghan menyembunyikan sesuatu dariku.





















mungkin cuma perasaanku?



























entahlah, mungkin.

𝗖𝗔𝗥𝗘𝗪𝗢𝗥𝗡Where stories live. Discover now