Ben az önce naptım

372 42 4
                                    

Arkamı dönüp koşmaya başladım ve topuklu giymediğim için kendimi tebrik ederken hala koşuyordum. Bi ara omzumun üstünden arkaya baktığımda kimsenin olmadığını görmemle biraz rahatlasamda hala koşuyordum nolur nolmaz. Ordan uzaklaşıp eve yakın yerlere geldiğimde kaldırıma oturup nefes almaya çalıştım çok yorulmuştum ve aradan nerdeyse 1 saat geçmişti. Ayağa kalkıp sakince yürümeye devam ederken yoldaki basamağı görmedim hep bu kadar sakar olmak zorunda mıyım offf tam düşeceğim sırada bir el beni tuttu kafamı kaldırmamla bütün bedenimin alev alev yandığını hissettim. Bu oydu az kavga ederken göz göze geldiğim çocuk ve yakından daha yakışıklı ahh ne diyorum ben kendimi toparlayıp ürkek adımlarla geriye doğru gittim bu halim hoşuna gitmiş olacak ki pis pis sırıttı nerden geldiğini anlamadığım bi cesaretle "ben komik bişey görmüyorum" dedim ufak bi şaşırma yaşasada bana öldürücü bakışlar atıp sırıtışını arttırarak bikaç adımla yanıma geldi o kadar yakındık ki parfümünün baştan çıkarıcı kokusunu hissedebiliyordum birden kolumdaki ani acıyla bu düşüncelerden sıyrıldım kolumdan tutmuş sıkıyordu canım o kadar acımıştı ki oranın moraracağına emindim kolumu kurtarmama fırsat vermeden yavaşça kulağıma eğilip "sana bi şans veriyorum güzelim bidaha karşıma çıkma" dedi " senden sanş istediğimi hatırlamıyorum" diyerek kolumu çektim boş anına denk gelip afalladı. Gözlerinden çıkan öfkeyi görüp hem korktum hemde kendime içimden küfürler savurdum. "Buna pişman olacaksın hemde çok" derken kolumu yine sıkıyordu ama korktuğumu belli etmiyodum battı balık yan gider valla diyerek "görücez" diyerek kocaman sırıttım bana o kadar sinir olmuştu ki şuanda beni öldürmek istiyor eminim içimden dualar ederken dışımdan rambo fışkırıyordu resmen kolumu büyük sinirle bırakarak hiçbirşey demeden gitti. İçimden bir ses asıl şimdi sıçtın Aslı diyordu. Ben az önce naptım öyle.

Sen Bana AşıksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin