Üzgünüm... Ben Senin İstediğin Gibi Biri Olamam

290 6 0
                                    

Mert'ten

Lanet olsun. Siktir. Siktir. Siktir. Az önce ilk defa reddedildim ve Aslı ağlamıştı. Neden. Benden korktuğu için, benimle olmak istemediği için... Neden.

Benimle o pozisyona geldikten sonra bunu yapmak istemeyen tek kızdı. Lanet olsun. Onu gerçekten istiyorum. Evet onunla gerçekten sevişmek istiyorum. Bütün olanlara herşeye, gerçekleri öğrendikten sonra bende nefret ediceğini bile istiyordum onu. Bir kuşun uçmaya muhtaç olduğu kadar istiyordum onu. Siktir. Ben ne zaman bu kadar romantik oldum böyle. Beni kendime getirebilecek tek şey Şeyma'nın yapacağı sürtüklüktü. Şu durumda bana Aslı'nın beni reddedişini unutturacak tek şey Şeyma'nın altımda inlemeseydi. Evet. Telefonumu cebimden çıkardım ve ona yarım saat sonra benimle barda buluşmasını söyledim. Eminim o sürtük şimdi çığlık atarak hazırlanmaya başlamıştır. Altımda inlemekten zevk alıyordu ne de olsa. Dışarda benimle olmak isteyip, altımda inlemek isteyen onca kız varken neden Aslı. Neden. Elimi sertçe duvara geçirip inlediğimde ayağımla çöp kocasını devirdim. Geçmişim ve unutmak istediklerim neden peşimi bırakmayıp sürekli nasıl bir piç olduğumu hatırlamıyordu. Sanırım bende cezamı böyle çekiyordum. Bardan içeri girince kapıda Sarp denen o piçle karşılaştım. Bana bakıp pis pis sırıtıyordu. Okulda yediği dayak yetmemişti anlaşılan ama sakin olmalıydım. Kendimi kontrol ederek yanından geçerken bana Mert diye seslendi. Arkamı dönüp tek kaşımı kaldırıp " ne var " diye sertçe ve oldukça soğuk ses tonumla sordum.

"Yeni gelen kız Aslı hey dostum baksna çok iyi olduğunu duydum. Onun altımda adımı sayıklarken, zevke inletmek isterim." dediğinde sinirden yumruk yaptığım elimi yüzüne geçirdim. Dengesini kaybedip sendeleyince bir yumruk daha attım ve acıyla inleyerek yere düşmesini izledim. Yere düştüğü anda üstüne çıkarken yumruk attım. Bidaha. Ve. Bidaha. Yüzündeki kanlardan artık tanınmaz hale geldiğinde sesimizi duyan birkaç kişi etrafımızda toplanmıştı ama kimse gelip ayırmaya cesaret edememişti. Elimle verdiğim işaretle birlikte adını bilmediğim iki kişi Sarp'ı yakasından tutup dışarı götürüyorlardı. Ağzı, yüzü her tarafı kan olmuştu. Ama . Bunu. Hak. Etmişti. Piç.
Zaten Aslı'ya en büyük zararı ben vermiştim. Bundan sonra kimsenim ona zarar vermesine izin veremezdim. Gerekirse. Onu. Kendimden. Bile. Uzak. Tutacaktım.




Bölüm kısa oldu farkındayım ama bu seferlik böyle oldu. Bir sonraki bölüm daha uzun olacak. Öpüldünüz. XXXX

Sen Bana AşıksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin