Suga elindeki çubukları burnuna sokup kendisini güldürmeye çalışan Hoseok'a boş gözlerle baktı.
-Ne yapıyorsun?
-Seni kendime bağlıyorum.
-Daha çok tiksindiriyorsun.
Hoseok çubukları çıkarıp düşünceli bir edayla süzdü Suga'yı.
-En büyük sürüngen Spinosaurus'un 17 metre olduğunu biliyor muydun ?
-17 değil 18 metre.
-Ah hadi ama her şeyi bilmen çok sıkıcı. Hoşlandığın biri var mı bari? Sen sormadan söyleyeceğim benim var.
Suga arkasına yaşlandı ve sandviçlerden birini ağzına götürdü. Hoseok'un hazırladığı belliydi.
-Var.
-Ah sahi mi kim?
Hoseok heyecanla bekledi: Bildiği sandığı cevabı.
-Chimchim.
Hoseok'un sol göz kapağı yavaşça titremeye başlarken bozuntuya vermedi. Kendisi de içeceklerden birini aldı.
-O da kim ?
-Yıldız bir tane.
Hoseok anlamamıştı. Suga gerçekten galaksideki aptal ısı torbalarından birini mi seviyordu yoksa kalbi olan bir canlıyı mı?
-Sen sevdiğine göre çok parlaktır eminim.
Söndürmek isteyeceği kadar parlaktı Park Jimin. O kadar parlaktı ki bunu örtmesi gerektiğini hissediyordu.
-Eskiden parlıyordu ama artık parlamıyor. O artık Park Jimin. Sıradan biri.
Hoseok Suga'nın yanına sokuldu ve başını omzuna yerleştirdi.
-Sen ne zaman gerçekten Yoongi olacaksın?
Cevap ani ve düşünülmüştü.
-Tekrar onu gördüğümde.
*
Jimin şarkı söyleyerek tuvaleti temizliyordu. Okula geç gelmiş ve bu cezayı ona uygun görmüşlerdi.
Yoongi de mesanesini boşaltmak için geldiğinde on saniye bakıştılar.
-Paspas eline yakışmış.
Jimin yeri silmeye devam etti. Cevap veremiyordu çünkü korkuyordu. Ya sınırı geçerse?
-Hyeri geçen senden bahsediyordu.
Jimin aniden başını kaldırdı ve Yoongi'ye yaklaştı.
-Ne dedi?
Bu ani tepkiye morali bozulan Yoongi dudaklarını büzdü ve bir elini Jimin'in omzuna koydu.
-Senin sevimli olduğunu düşünüyormuş. Gözlük takmalı galiba ne dersin ?
Jimin dudaklarını yaladı ve aynaya baktı. Yoo sevimliydi gayet. Sarı saçları özenle şekillendirilmiş, dudakları parlatılmış ve kokusu sürülmüştü.
-Beni de hoş bulan var demek ki.
-Eh asla beklenilmezdi.
-İşemeye geldin sanıyordum hyung.
Yoongi fermuarını baktıktan sonra elini salladı ve arkasına döndü.
-İçimi boşalttım yeterince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Guardian Angel • Yoonmin
FanfictionBundan sonra ölmek,unutulmak olarak bilinsin.