Capitolul III

45 5 4
                                    

Ciela pov.

Băieți arătau atât de bine.

Ronald - waw. Ce frumoși sunteți!

Undertaker - Nu minte.

Spune Undertaker fluierând. Muzica începe iar noi ne ducem la dans. Toți purtam măști și nu ne-am recunoscut. Când dansam îl văd pe Leon. Nu era greu de recunoscut. Înseamnă că aici sunt și mama și tata. O nu. Leon venea la mine și îmi cere  un dans. Il accept dar am presimțirea că și-a dat seama cine sunt. După ce se termină dansul vrea să mă sărute dar îl împing și fug.

Cielo pov.

Dansam cu o fată dar la sfârșitul dansului o văd pe Ciela cum fugea cu lacrimi în ochii. Mă duc și eu după ea. Când am ajuns am văzut-o că plangea. Mă duc lângă ea și mă i-a în brate.

Cielo - ce s-a întâmplat? De ce ai fugit?

Ciela - Leon este aici! Și cred că și-a dat seama cine sunt pentru că a încercat să mă sărute.

Cielo - nu mai plânge!

Ciela - si cel mai probabil mama și tata sunt aici.

Cielo - oi gata. Nu mai plânge.

Leon - deci aici erai Ciela!

Când îl aude se ridică în picioare.

Ciela - ce vrei?

Leon - pentru el m-ai părăsit scorpio!

Cielo - Ai grija la cum ii vorbești ei!

Leon - Ca de nu?

Cielo - Pleacă de aici!

Leon - nu fără ea!

Spune și o apuca pe Ciela de mână și o forța să-l urmeze. Atunci mă enervez și îi dau peste mâna dându-i drumul Cielei.

Cielo - n-ai auzit-o ca nu vrea să vină cu tine?

Leon - nu te mai băga, prostule!

Ciela - Ai grijă cum ii vorbești!

Leon - că de nu ce ?

Ciela ii întoarce spatele nervoasă. Acesta se duce la ea și ii dă o palmă peste față.

Leon - Sunt soțul tău! Hai!

Ciela plângea. Atunci mă enervez și îmi scot sabia iar după îl atac dar se ferește. Ciela se uita la mine mirată.

Cielo - NIMENI N-O PLESNEȘTE PE CIELA!

Spun și îl atac. Acesta se ferește dar când nu sunt atent mă ataca din spate și îmi face o rană destul de frumoasă. Acesta continuă a mă lovi până pic jos și pleacă.

Ciela - CIELO!

Cielo - S.. Sunt... Bine...

Spun și tot ce mai vad este negru!

Ciela pov.

După ce spune asta leșina. Încep să plang.

Undertaker - ce s-a întâmplat Ciela?

Ciela - Cielo Cielo a... A leșinat!

Acesta vine și-l i-a pe Cielo stil mireasă și ne teleportam in camera mea.

Ciela - Undertaker, poți pleca! Am eu grijă de Cielo.

Undertaker - să mă strigi dacă ai nevoie de ceva!

Ciela - Da. Nu-ți face griji!

Spun asta și pleacă. Cum plângeam eu îmi aduc aminte de floarea focului. Aceasta poate vindeca pe oricine și orice. Încep să cânt iar când mă opresc o floare a focului era acolo..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 22, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~Black Butler ~ Iubire Imposibila Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum