Φαντάσου μια ζωή χωρίς κινδύνους. Ανθρώπους ερωτευμένους. Ανθρώπους φιλικους και ευγενικούς.
Φαντάσου την νύχτα ως μέρα.
Φαντάσου τον ήλιο να δίνει ζεστασιά στην καρδιά των ανθρώπων και το φεγγάρι να δίνει φως στο σκοτάδι.
Μια ζωή χωρίς σκοτάδι. Μόνο ευτυχία. Μια ζωή χωρίς θανάτους, αλλά με ανθρώπους που θα ζουν για πάντα. Αυτή θα ήταν η καλύτερη ζωή για όλους μας.
Αλλά στην πραγματικότητα η ζωή είναι το εντελώς αντίθετο. Η ζωή έχει και τις σκοτεινές της πλευρές. Έχει ανθρώπους που ερωτεύονται λάθος άτομα και ανθρώπους που δεν ξέρουν τι θα πει αγάπη.
Η νύχτα είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι της μέρας..
Η ζωή μπορεί να περιέχει πολλά χρώματα όπως το κόκκινο, το πράσινο, το κίτρινο, το μπλε κ.α. Αλλά τα βασικά χρώματα της είναι δύο. Το μαύρο και το άσπρο.
Ο ήλιος προσπαθεί να δώσει ζεστασιά στις ψυχές των ανθρώπων αλλά δεν τα καταφέρνει και το φεγγάρι προσπαθεί να δώσει φως στο σκοτάδι αλλά το φως του δεν είναι βοηθητικό για τους αθώους ανθρώπους. Βοηθά τους κακούς. Αυτούς που θέλουν να βλάψουν.
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Είναι ότι κάθε άνθρωπος ζει στην καθημερινότητα του. Είναι ότι κάθε άνθρωπος δεν θέλει να ζει. Μια ζωή που κάνεις δεν θα την φανταζόταν.
Έχεις διανοηθεί ποτέ όλα τα κακά πράγματα γίνονται εκεί που δεν το περιμένεις; Όπως ας πούμε, έχεις σκεφτεί ποτέ τι θα μπορούσε να σου κάνει ένας φούρνος;
Όχι.
Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι θα ερωτευτείς τον φούρναρη του γειτονικού σου φούρνου και αυτός να σου καταστρέφει την ζωή;
Όχι.
Ούτε εγώ είχα φανταστεί τον εαυτό μου να ζει κάτι τέτοιο. Πίστευα ότι θα ζούσα ότι ζει κάθε κανονικός άνθρωπος. Ότι θα τέλειωνα το σχολείο, θα έβρισκα δουλειά, μετά θα έβρισκα τον άντρα τον ονείρων μου, θα παντρευόμασταν, θα κάναμε οικογένεια και έζησαν αυτοί καλά και μείς καλύτερα.
Αλλά όταν τον γνώρισα, το αγόρι από τον φούρνο της γειτονιάς μου, τα πάντα στην ζωή μου άλλαξαν. Η ζωή είναι τόσο περίεργη, έτσι δεν είναι? Νομίζεις ότι ένας φούρνος δεν μπορεί να σε οδηγήσει προς τον κίνδυνο; Τότε επίτρεψε μου να σου πω ότι κάνεις λάθος. Και αν δεν με πιστεύεις διάβασε τι συνέβη σε μένα…
YOU ARE READING
A life behind of a bakery~Harry Styles (in Greek)
FanfictionΗ Icy ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει με την γιαγια της στο Holmes Chapel της Αγγλιας. Μενουν μαζι σαν μαμα με κορη. Ολα στην ζωη της ειναι φυσιολογικα μεχρι που πιο κατω απο το σπιτι της χτυζεται ενας φουρνος οπου λεγεται οτι υπαρχει ενας μυθος γι...