1.Bölüm

45 4 0
                                    

(Buse'nin ağzından)

Okulda dersler bugün çok yoğundu. Ve üstüne üstlük okuldan sonra kursa gidiyorum. Bu dersler beni çok yoruyor ama yarı yıl tatiline çok az kaldı. Dışarıda yağmur yağıyor diye bir kafenin içine geçip oturdum. Kolejin biraz aşağısına olan o kafe. Her neyse ben Buse diğer kızlardan çok farkım yok ve  erkek düşkünü değilim. Sabahları beni şöförümüz Salih Amca bırakıyor. Okul sonrasında ise kursum koleje yakın olduğundan yürüyerek kursa gidiyorum . Masanın üzerinde bir menü vardı ve birşeyler atıştırırım düşüncesiyle menüye bir göz attım. Menüde hiçbirşeyi gözüme kestiremedim. Ve sadece su istedim. Saate baktığımda saat 3.00'ü gösteriyordu. Kursumun  başlamasına bir 15 dakika vardı. Hemen suyun parasını ödeyip kafeden çıktım. Kafenin içerisi sıcak olduğundan dışarı çıktığımda biraz üşümüştüm. Sonrasında yürüyüp kursa geldim ve içeriye geçtim. Derslerimizde bugün matematik ve ingilizce vardı herneyse derse geçtim ve dersi dinlemeye başladım.
(Tenefüs)
Enes hoca: Arkadaşlar biraz mola veriyoruz. Diğer derste görüşürüz.

Çok sıkılmıştım ve dersten çıkmak istiyordum. Bir bahane bulup dersten çıkacaktım. Hocanin yanına gidip kendimi iyi hissetmediğimi ve eve gitmek istediğini söyledim. Enes Hocada;
"Tamam çıkabilirsin ama eve gidince bana yaz seni merak ederim tatlım" dedi. Kurstan çıkıp yürümeye başladım. Bir ara bu hocanın benden hoşlandığını zannediyordum çünkü herşeyimi düşünmeye başlamıştı. Hatta bir keresinde geceye kadar çalışmıştık ve benim onun evinde kalmamı istedi. Kursa herkesten geç başlamıştım dersi yetiştirmeye çalışıyordum ve hocayı daha yeni tanıyordum bu teklifi bana bu yüzden saçma geldi. Herneyse eve geçtim. Annemle babam 1 aylığına yurtdışına çıkmışlardı. O yüzden evde tektim. Odama geçip üzerime pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım. Birazcık telefonumu kurcaladım sonrasında Enes hoca aklıma geldi eve geçince yaz demişti. Enes hocaya yazdım.

 Enes hocaya yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sonrasında erken uyandığımdan dolayı uykum gelmişti telefonumu bırakıp uyumaya başladım.

Arkadaşlar elimden geldiğince güzel yazmaya çalışıyorum eğer begenirseniz votelamayı unutmayın. :*

Kokunun İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin