( Saat 23.30 )
Filmin yarısını bitirmiştik. Ara mola verildi. Sudeye lavaboya gideceğimi söyledim. Sude "istersen seninle gelebilirim" dedi. Bende sıkıntı yok ben giderim dedim. AVM saat 10.30'ta kapanıyordu. O yüzden heryer karanlıktı. Ama lavabo sinemaya çok yakın olduğundan çok ürkmedim. Telefonumun ışığını açıp yürümeye başladım lavaboya girebilmek için asansör ve bankaların olduğu yere geçmem lazımdı. Bende geçtim. Sonrasında lavabonun kapısını açmaya çalıştım ama açılmadı herhalde kilitlemişlerdir diye düşünüp geri dönmeyi düşünüyordumki arkamı döndüğümde birine takılıp düşecektim. Ama düşmedim takıldığım kişi beni tutmuştu. Biraz ürkmüştüm. Sonrasında
Tanımadığım kişi: Biraz dikkatli olur musun? Yoksa hem ben hem sen düşüyorduk.
Şey kusura bakmayın ama siz benim arkamdaydınız biranda önüme çıkmasaydınız bende size takılmazdım! Dedim ve telefonumun ışığını alarak yürümeye başladım. Oda herhalde arkamdan gelmeye başladı çünkü arkamdan ayak sesleri duyuyordum.
Tanımadığım kişi : Aslında düşünürsek ikimize haklıyız bence ama yinede bilemedim özür dilemem mi gerekiyor ben böyle şeyleri hiç düşünemem. Özür diliyim mi senden ?
Bir anda gülmeye başladım çünkü hayatımda böyle bir şey yaşamamıştım herneyse "önemli değil" diyebildim sadece çocuğa karanlıkta bakmaya çalışırsam benim boyumun biraz daha uzunu ve anladığım kadarıyla birazcık uzun dalgalı saçlı ama yüzünü net göremedim. Sonrasında ise oda sinemaya doğru gidiyordu. Ama aynı salona geçmeyecektik çünkü o sağ tarafa yönelmişti.
Tanımadığım kişi : Sen bizim kolejde değilmiydin sanki seni bir kere daha görmüştüm herneyse sonra görüşürüz belki.
Bende "görüşürüz" diyip kendi salonuma doğru yürümeye başladım sinema biraz büyüktü hatta diğer sinemalara göre baya büyüktü . Sonrasında o çocuk geldi aklıma sanki bir yerden görmüş gibiydim. Bizim yaşıtımız gibi duruyordu . Şu anlık kızlara birşey söylemeyecektim. Yoksa beni soru yağmuruna tutarlardı. Salona geçtim ve yerime oturdum. Film başlamıştı. Sude sordu.
Sude: Nerede kaldın? Merak ettim seni.
Yok birşey lavaboyu bulmak uzun sürdü deyip konuyu kapatmaya çalıştım oda fazla uzun sürüdürmedi ve tamam dedi. Sonrasında film bitti ve herkes evlerine dağıldı. Beni şöförümüz Salih Amca aldı. Eve geçince duş alıp üzerimi giyindim. Yatağa uzanınca hala o çocuğu düşünüyordum yoksa o çocuk A şubesindeki Onurmuydu ?
Arkadaşlar oylamayı ve beni takip etmeyi unutmayın! ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokunun İzi
Lãng mạn🍃🌊"Kafamdaki en saçma cümleleri bile gerçeğe sarıp parmak uçlarında bana gönderen adam seni hergün daha çok seviyorum..."