7. Bölüm

32 1 0
                                    

Arkadaşlar yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin ve kendimi geliştirmem için yorum yapmanız lazım o yüzden lütfeeen yorum yapıın:))

---

( Bir hafta sonra )

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Bugün hiç olmadığım kadar rahattım. Çünkü 15 tatil gelmişti. Ödevimizin konusu belli olmuştu. Biz Onurla birlikte onların çiftlik evlerinde kalacaktık. Onur'un annesi ile babası çiftlik evlerinde olmayacaktı. Sadece ikimiz olacaktık bu biraz beni heyecanlandırıyordu. Geçen günlerde Onurla biraz daha konuşmaya başladık. Biz oraya gidince gezi yazısı yazacaktık. Aslında biz gezi yazısını evdede yazabilirdik ama hiç Onur'da bende bu fikri düşünmedik. Saat 12.15ti. Kalktım yüzümü yıkadım. Sonrasında aşağıya inip kahvaltı ettim. Yukarı çıkıp yatağıma uzandım. Telefonu açıp Onur'a yazdım.

-'Selam'

-'Selam'

-'Ne yapıyosun?'

- 'kıyafetlerimi hazırlıyorum sen?'

-'uzanıyorum ben şimdimi kıyafetlerimi hazırlayayım? '

-'Evet birazdan seni arabayla alacağım'

-'haa bu kadar çabuk olduğunu bilmiyordum tamam o zaman görüşürüz.'

-'Görüşürüz♡.'

Kalp atmıştı. Keşke bende atsaydım dedim ama atmadım. Bavulumu aldım siyah bir bavulum vardı çok büyüğe gerek yoktu ondan dolayı küçüğünü aldım. Sonradan kıyafetlerimi yerleştirin bir elbise bir pantolon bir t-short aldım. Yüz kremi ve dudak rengine bir ruj aldım. Ha birde parfüm yanıma aldım. Üstümede rahat birşeyler giyip saçımı taradım.
Multimedya: Buse'nin kıyafeti

 Multimedya: Buse'nin kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonrasına Onur yazdı.

-'sizin ev neredeydi?

-'Aa ben sana onu söylemeyi unuttum.

Diyip adresi söyledim. Oda geldi arabası porscheydi. Beyaz bir porsche. Selam dedim oda selam diyip yanağımdan öptü. Sonrasında yolda çok konuşmadık ben tam uyuyacaktım ki çiftlik evine gelmiştik. Çiftlik evi çok görkemliydi atlar vardı tavuklar ve daha birçok hayvan. İçeriye geçtik iki katlıydı. Amerikan tarzı mutfak bir televizyon iki büyük koltuk vardı alt katta üst katta ise bir kiler ve yatak odası vardı. Çok büyük değildi aksine küçüktü ama çok tatlıydı. Buzdolabını açtım ve tıkabasa doluydu .

-Onur sen dün alışveriş mi yaptın?

-Evet sen geleceksin diye alışveriş yaptım.

-Çok fazla yapmışsın keşke bu kadar fazla alışveriş yapmasaydın.

-Senin için önemli değil .

-Teşekkür ederim.

-Önemli değil

-"Sen benim odamda yatarsın üst katta" dedi Onur

-"Bende hayır ben koltukta yatarım" dedim.

Oda olur mu öyle şey sen benim yatağımda yatıyorsun o kadar dedi.

Bende "peki" dedim ve fazla uzatmadım.

Onur yukarıya çıkmıştı ve bana da "gel benimle ve bavulunu da al"dedi.

Bende bavulumu alıp onunla birlikte yukarı kata çıktım.

Sonrasında bir odaya geçtik duvarkağıtları siyahtı ve bence çok güzeldi.
"Çok güzel bir odan var"dedim

Oda "sağol" dedi. Ve bavulumu koyacağım dolabı gösterdi bende bavulumu koydum.
Sonra bana "aç mısın?"diye sordu bende "biraz" dedim o da "ben acıktım hadi yiyelim" dedi birlikte buzdolabından bişeyler çıkarıp yedik.
Onur "bahçeye çıkalım mı?" diye sordu.
Bende "olur."dedim. Dışarısı çok güzeldi yakınımızda bir göl vardı ve gecenin güzelliğiyle çok görkemli gözüküyordu. Buralar çok soğuk değildi. Ilık bir havası vardı. Onur "üşümüyorsun değil mi" diye sordu. Bende "hayır" dedim. Oda "o zaman gölün kenarında bir oturma yeri var oraya gidelim" dedi. Birlikte gölün kenarında oturuyorduk. Bana "sevgilin var mı?" diye sordu.
Bende "hayır" dedim.

( Onur'dan )

Hayır demişti. Ve ben sevinmiştim. "Bana senin sevgilin var mı?" Diye sormuştu. Bende "hayır" dedim. Sanki tebessüm etmişti. İlk gördüğümden beri ondan başka birşey düşünemiyordum. Sadece onu... sadece onun güzelliğini... ahh çok güzeldi benim gözümde herkesten çok güzeldi ve ben daha fazla dayanamıyordum. Açılacaktım ona karşı hissettiklerini söyleyecektim. Belki o da beni seviyordur düşüncesiyle söylemeye başladım. "Buse..."
"Efendim" "şeyy... ben.. ben senden hoşlanıyorum Buse"

( Buse'den)

Bana... Bana senden hoşlanıyorum demişti. Bende şaşırmıştım. Ama bende onu seviyordum yani hoşlanıyordum herhalde. Ama kaç günlerdir onu düşünüyordum. Bende "bende senden hoşlanıyorum " dedim. O bana salak gibi bakıyordu demin benim ona baktığım gibi. Ona sarıldım oda bana sarılmıştı. O an o an dünyalar benim olmuştu o an çok mutluydum. Sonrasında "eve gidelim mi film izleriz" demişti "tabiki olur" dedim. Eve geçtiğimizde bir battaniye ve elinde birkaç tane CD ile gelmişti. Şaşırdım CD ile izleyecektik. Ne güzeldi. Onur " biri aşk filmi diğeride korku filmi hangisini istersen" dedi. Bende aşk filmlerini çok seviyordum. Ve aşk filmini açtık. Filmin adı "Aşk tutulması"ydı izledim o battaniyenin içine girdi girdi bende içine girdim. Filmin ortalarında ellerini tuttu. Bende onun yanına daha fazla yaklaştım. Ve filmi bitirmiştik. Onur "yan yana yatabiliriz istersen" dedi. Bende "tamam ama ben ilk pijamalarımı giyeyim" dedim. Oda "tamam bekliyorum"
Dedi. Ben üst kata çıkıp pijamalarımı giydim ve Onur'u çağırdım o geldi yatağın bir ucuna geçti ve oturdu. Bende yatağın bir ucuna geçtim ve oturdum. İyi geceler dedi ve bende iyi geceler dedim yanağından tam onu öpücekken o dudağını dudağıma denk getirmişti. Ve çok masum bir öpücük kondurmuştu dudaklarıma çok utanmıştım ve hemen ışığı kapatıp uyumaya çalıştım ama uyuyamıyordum heyecandan sonrasında kendimi uyumaya zorladım ve uykuya daldım.

Arkadaşlarıım votelerinizi beeekliyorum😂 iyi varsınız 😊💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kokunun İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin